dilemma vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. juli 2014

Anonym trådstarter

vi har en datter på 2 år (3 i nov) og venter en lille til september. 

vi har til den store en paraplyklapvogn der kan ligges ned.

jeg skal nogle dage i ugen have begge børnene mens manden er afsted på job, og vil derfor gerne kunne gå tur også. lige nu, hvis vi går længere tur, sidder den store i klapvogn, også fordi hun jo kan blive træt og vil hvile sig, og ellers så går vi meget hånd i hånd. 

vi skal have en vogn til den lille. først udelukkede vi søskendevogn, for den store går jo trods alt meget selv... og når jeg er alene med den lille gider jeg ikke slæbe rundt på en dobbeltvogn. men må indrømme jeg er blevet i tvivl.. 

vi kan også købe en helt alm barnevogn (har kig på bla. basson balder) og så kan den store måske sidde i fodenden? (kan det lade sig gøre?) eller på et søskende sæde (hvilket jeg egentlig synes er enormt upraktisk hvis den lille pludselig græder eller lign... ) her er problemet bare at jeg ikke er sikker på vi kan have den i bilen hvilket selvfølgelig er et MUST

eller vi kan købe en klapvogn og så planlægge ture sådan at vi er 2 voksne med eller kun på meget korte ture (og så ellers håbe på den store ikke bliver hysterisk af en årsag, hun har lige den alder) .....

hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Lucky05

Anonym skriver:

jeg skal nogle dage i ugen have begge børnene mens manden er afsted på job, og vil derfor gerne kunne gå tur også. lige nu, hvis vi går længere tur, sidder den store i klapvogn, også fordi hun jo kan blive træt og vil hvile sig, og ellers så går vi meget hånd i hånd. 

vi skal have en vogn til den lille. først udelukkede vi søskendevogn, for den store går jo trods alt meget selv... og når jeg er alene med den lille gider jeg ikke slæbe rundt på en dobbeltvogn. men må indrømme jeg er blevet i tvivl.. 

vi kan også købe en helt alm barnevogn (har kig på bla. basson balder) og så kan den store måske sidde i fodenden? (kan det lade sig gøre?) eller på et søskende sæde (hvilket jeg egentlig synes er enormt upraktisk hvis den lille pludselig græder eller lign... ) her er problemet bare at jeg ikke er sikker på vi kan have den i bilen hvilket selvfølgelig er et MUST

eller vi kan købe en klapvogn og så planlægge ture sådan at vi er 2 voksne med eller kun på meget korte ture (og så ellers håbe på den store ikke bliver hysterisk af en årsag, hun har lige den alder) .....

hvad ville i gøre???

Ståbræt måske? fin løsning, som kan tages af og på..  

i hvertfald på emmaljunga. 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Ståbræt måske? fin løsning, som kan tages af og på..  

i hvertfald på emmaljunga. 

jo men synes det virker upraktisk at gå med, og igen , hvis hun pludselig står der og er hysterisk, eller hvis problemet er at hun er træt, så er det vel ikke særlig afslappende at skulle stå der på sådan et bræt? 

Anmeld

12. juli 2014

Lucky05

Anonym skriver:

jo men synes det virker upraktisk at gå med, og igen , hvis hun pludselig står der og er hysterisk, eller hvis problemet er at hun er træt, så er det vel ikke særlig afslappende at skulle stå der på sådan et bræt? 

Tror det går så stærkt med alderen nu, at i ikke vil brugt det særlig meget  

og til den tid, vil den store være næsten 3 år. 

Jeg tror nu ikke, at der bliver et problem med et ståbræt. 

Anmeld

12. juli 2014

roenlund

jeg har baby i slynge på maven og storebror i klapvognen, hvis han har brug for at hvile benene, synes en søskendevogn er overflødig med 3 år imellem...

Anmeld

12. juli 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

hvad ville i gøre???

Jeg har aldrig haft andet end et ståbræt og der er kun 15 mdr mellem mine de ældste.

Anmeld

12. juli 2014

MIWULA

Den her vogn kan man tage søskende sædet af hvis man kun skal have den lille med. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.