vi har en datter på 2 år (3 i nov) og venter en lille til september.
vi har til den store en paraplyklapvogn der kan ligges ned.
jeg skal nogle dage i ugen have begge børnene mens manden er afsted på job, og vil derfor gerne kunne gå tur også. lige nu, hvis vi går længere tur, sidder den store i klapvogn, også fordi hun jo kan blive træt og vil hvile sig, og ellers så går vi meget hånd i hånd.
vi skal have en vogn til den lille. først udelukkede vi søskendevogn, for den store går jo trods alt meget selv... og når jeg er alene med den lille gider jeg ikke slæbe rundt på en dobbeltvogn. men må indrømme jeg er blevet i tvivl..
vi kan også købe en helt alm barnevogn (har kig på bla. basson balder) og så kan den store måske sidde i fodenden? (kan det lade sig gøre?) eller på et søskende sæde (hvilket jeg egentlig synes er enormt upraktisk hvis den lille pludselig græder eller lign... ) her er problemet bare at jeg ikke er sikker på vi kan have den i bilen hvilket selvfølgelig er et MUST
eller vi kan købe en klapvogn og så planlægge ture sådan at vi er 2 voksne med eller kun på meget korte ture (og så ellers håbe på den store ikke bliver hysterisk af en årsag, hun har lige den alder) .....
hvad ville i gøre???
Anmeld