Hej derude
Jeg har for nylig fundet ud af at jeg endelig er gravid. Det jeg har regnet frem til, er at jeg er i 5+2 ca. I ugens løb har jeg haft symptomer som hovedpine og super ømme bryster, murren i maven og oppustet. Jeg har haft 2 dråber blod i ugen indtil i går morges.
Jeg vågner og går ud og tisser og opdager ikke rigtigt noget før jeg sætter mig på toilettet. Jeg har blødt i nattens løb og da jeg tisser så kommer der mere. Det vælter ikke ud men vandet bliver rødt. Der er et par små bitte blod klumper med men ikke store og ikke brune eller sorte, men bare rigtig rød. Jeg ringer til lægen(en fremmed da min læge har ferie ) og får en tid. Jeg er ikke blevet undersøgt endnu men har haft 9 positive tests.
Han siger at han ikke tror det er abort ,da jeg ikke har smerter og blødningen er aftaget så der er kun et par dråber i et par timer(i perioden hos ham bla) Han kigger op og siger han godt kan se det siver en lille smule men at det er for tidligt at vide hvad vej det går. Så må bare holde øje.
Jeg kommer hjem og slapper af lidt og kan så se at det begynder igen .Det er ikke som en rigtig mens og heller ikke så det vælter ud men nok til at jeg må bruge en tampax. JEg har stadig ikke ondt og bløder ikke igennem tampax på noget tidspunkt. I går aftes var jeg godt træt og oppustet .
Her til morgen er det som om at blødningen er ved at aftage. Det mærkelige er at jeg ikke rigtigt synes jeg har de store gravid symptomer mere. Kun en lettere ømhed i lænden. Men de spændte ømme bryster er ikke ret ømme mere og den oppustet mave er faldet ind til en lille top kun. Er så bekymret for at det er en SA der er i gang , men forstår ikke hvorfor jeg ikke har ondt så ??
Er så forvirret for har aldrig været gravid , så aner ikke hvad jeg skal tro og synes det er hårdt at min læge ikke er med i det her 
Jeg har booket en drop in scanning i morgen i håb om at de kan se hvad der foregår.
Hvad er jeres erfaring ?? Er det en SA jeg har eller kroppen som driller mig ? Hvad skal jeg gøre udover at slappe af ?
Håber i har lyst til at hjælpe mig 
Hilsen den triste og forvirrede 1 gangs gravide
Anmeld