Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
4 svar
3 synes godt om
11. juli 2014

sukkergrisen

Hej piger

Vil blot fortælle, at jeg har bestilt en tid til en tidlig scanning (uge 7+1) om to uger

Selvom jeg skal scannes i skive i uge 9, men fordi de har sommerferie, så tillader jeg mig selv, at få en tidlig scanning, før jeg skal derop
(hvis ikke de havde sommerferie, så skulle jeg også scannes der i uge 7 i skive) (ivf)

Koster kun 400 kr. og er i Aalborg
Og man får en cd med hele scanning og 2D billeder med
Så synes nok at det er det værd.
Også fordi jeg er såååå forbandet nysgerrig, og bare gerne vil afsted NU, hvis det ku lade sig gøre
Men også fordi jeg fik sat to æg op, så vil jo bare gerne hurtigst muligt finde ud af, om der er en eller to, og om DE LEVER!!

Siden hedder; www.graviditetogscanning.dk

Jeg bor selv i Vestervig, og derfor synes jeg ikke der er ret meget længere til aalborg end der er til Skive

Nogle af jer andre, som har fået en tidlig scanning i uge 7?
Hvis ja, hvad kunne man se?

Knus fra sukkergrisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Bak

sukkergrisen skriver:

Hej piger

Vil blot fortælle, at jeg har bestilt en tid til en tidlig scanning (uge 7+1) om to uger

Selvom jeg skal scannes i skive i uge 9, men fordi de har sommerferie, så tillader jeg mig selv, at få en tidlig scanning, før jeg skal derop
(hvis ikke de havde sommerferie, så skulle jeg også scannes der i uge 7 i skive) (ivf)

Også fordi jeg er såååå forbandet nysgerrig, og bare gerne vil afsted NU, hvis det ku lade sig gøre
Men også fordi jeg fik sat to æg op, så vil jo bare gerne hurtigst muligt finde ud af, om der er en eller to, og om DE LEVER!!

Jeg bor selv i Vestervig, og derfor synes jeg ikke der er ret meget længere til aalborg end der er til Skive

Knus fra sukkergrisen

Man kan se et lille bønneformet foster med et lille område, der blinker (hjertet). Det er ret fint jeg er andengangsgravid og overvejer også kraftigt at købe en tidlig scanning som vi gjorde ved den første det er så dejligt at se, der er noget, når nu kroppen ikke viser de store tegn endnu

Anmeld

11. juli 2014

sukkergrisen

Dette er min første

Men jeg har heller ingen gener endnu sådan rigtig, udover ømme patter, og nogle gang øm i underliv
Sådan niv osv.

Anmeld

12. juli 2014

Sunsmile

sukkergrisen skriver:

Hej piger

Knus fra sukkergrisen

Jeg er blevet insemineret og fik en skanning da jeg var 8 uger henne og så en sød lille spunk og et lille hjerte der blinkede. Du kan evt se billedet på min profil

Held og lykke med det hele

Anmeld

12. juli 2014

sukkergrisen

Ååårh en fin lille spunk :-D <3

Håber osse at jeg ser noget i uge 7 og 9 :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.