Libero's babybox

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
22 svar
6 synes godt om
10. juli 2014

Mother-love

Hej piger.
Nu er jeg jo nået 12+0 så jeg har været inde og oprette at jeg er gravid inde på min libero side.
Får man automatisk tilsendt den der mail til babypakken inden termin så eller skal man melde det et sted?
Eller får man slet ikke en babybox anden gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Frk.S

Altså jeg har også for snart lang tid siden oprettet denne graviditet. Jeg har intet modtaget - og jeg har termin på søndag.

Jeg kan intet finde om babyboxen på siden, så jeg har valgt at tro på, at man ikke kan få den mere....

Anmeld

10. juli 2014

Mother-love

Frk.S skriver:

Altså jeg har også for snart lang tid siden oprettet denne graviditet. Jeg har intet modtaget - og jeg har termin på søndag.

Jeg kan intet finde om babyboxen på siden, så jeg har valgt at tro på, at man ikke kan få den mere....

Okay. Ja det kan godt være man ikke gør det. Men det vel også okay. Tænkte bare at hvis man kunne få den igen kunne det da være lækkert

Anmeld

10. juli 2014

TNBC

Mother-love skriver:

Hej piger.
Nu er jeg jo nået 12+0 så jeg har været inde og oprette at jeg er gravid inde på min libero side.
Får man automatisk tilsendt den der mail til babypakken inden termin så eller skal man melde det et sted?
Eller får man slet ikke en babybox anden gang?

http://gratisbabypakke.dk/babypakker-fra-liberoklubben/

dEn burde stadigvæk være der. Der stod i hvert 2014 på linket. 

Anmeld

10. juli 2014

Mother-love

Yurie skriver:

http://gratisbabypakke.dk/babypakker-fra-liberoklubben/

dEn burde stadigvæk være der. Der stod i hvert 2014 på linket. 

Ja men det er fordi jeg jo er medlem af libero pga min datter.
Og kan godt finde ud af at oprette at jeg er gravid. Men der står bare ikke nogen steder at man får en babypakke. Det er det jeg var nysgerrig efter.

Kan nemlig heller ikke finde nogen steder at man skal melde sig til det.
For kan godt tilmelde alle de andre.

Anmeld

10. juli 2014

Jj1709

Jeg tror ikke man får den, hvis man i forvejen er medlem.. Men du kan jo oprette en ny derinde, og så få pakken..  

Anmeld

10. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har blot redigeret i mine data så der nu står at der er et barn på vej. 

Så fik jeg denne mail:

Allerførst et kæmpestort tillykke med din graviditet! Det glæder mig, at du igen har tilmeldt et barn i Libero Klubben. Der går ca. to døgn, før dine nye oplysninger er registreret. Så kan du på ny få særlige fordele til familien. Libero Klubben tilbyder den nyeste viden om det lille barns udvikling – og gode råd til familielivet med flere børn. Jeg håber, I vil opleve Libero Klubben som en trofast støtte under graviditeten og i den første travle tid i den større familie. Rigtig god fornøjelse! Med venlig hilsen Ulla Rode Sygeplejerske Libero

Så går ud fra den der gratis babybox mail nok skal komme 

Anmeld

10. juli 2014

Mother-love

Jj1709 skriver:

Jeg tror ikke man får den, hvis man i forvejen er medlem.. Men du kan jo oprette en ny derinde, og så få pakken..  

Kunne jeg self gøre men det er jo ikke fordi den er strengt nødvendig hehe. Nu får jeg jo alle andre steder fra

Anmeld

10. juli 2014

Mother-love

mor:) skriver:

Jeg har blot redigeret i mine data så der nu står at der er et barn på vej. 

Så fik jeg denne mail:

Allerførst et kæmpestort tillykke med din graviditet! Det glæder mig, at du igen har tilmeldt et barn i Libero Klubben. Der går ca. to døgn, før dine nye oplysninger er registreret. Så kan du på ny få særlige fordele til familien. Libero Klubben tilbyder den nyeste viden om det lille barns udvikling – og gode råd til familielivet med flere børn. Jeg håber, I vil opleve Libero Klubben som en trofast støtte under graviditeten og i den første travle tid i den større familie. Rigtig god fornøjelse! Med venlig hilsen Ulla Rode Sygeplejerske Libero

Så går ud fra den der gratis babybox mail nok skal komme 

Den har jeg også fået.

Kunne være man skulle prøve og maile dem og høre dem ad

Anmeld

10. juli 2014

Jj1709

Mother-love skriver:

Kunne jeg self gøre men det er jo ikke fordi den er strengt nødvendig hehe. Nu får jeg jo alle andre steder fra

Nej okay.. Det var os bare et forbudt forslag ( for man må jo ikke snyde )  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.