At føde en baby i august?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2014

EnSødMor

Jeg har termin om 47 dage med vores søn, som er vores andet barn... 

Vores pige er fra september, godt nok en måned efter men det var koldt i september dengang... Men det er jo varmt i august...? ;-) 

Hvor mange lag tøj skal baby have på hjem fra sygehuset? Skal det bare være noget kortærmede, eller må jeg godt give ham en tynd dragt eller tykkere trøje på?  

- Nu er det anden gang jeg skal føde, første gang var vi der i 4 dage pga akut kejsersnit, hvor længe var i på sygehuset anden gang? ;-) 

årh, alle de frustrationer og spørgsmål, burde jo vide det hele med en i forvejen, men har nok ammet det hele væk dengang.. ;p 

- Tak fordi du læste, hilsen en fortvivlet kommende andengangs mor, som føler sig helt ved siden af.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Masig

EnSødMor skriver:

Jeg har termin om 47 dage med vores søn, som er vores andet barn... 

Vores pige er fra september, godt nok en måned efter men det var koldt i september dengang... Men det er jo varmt i august...? ;-) 

Hvor mange lag tøj skal baby have på hjem fra sygehuset? Skal det bare være noget kortærmede, eller må jeg godt give ham en tynd dragt eller tykkere trøje på?  

- Nu er det anden gang jeg skal føde, første gang var vi der i 4 dage pga akut kejsersnit, hvor længe var i på sygehuset anden gang? ;-) 

årh, alle de frustrationer og spørgsmål, burde jo vide det hele med en i forvejen, men har nok ammet det hele væk dengang.. ;p 

- Tak fordi du læste, hilsen en fortvivlet kommende andengangs mor, som føler sig helt ved siden af.  

Vores er født 18. juli og det var også virkelig varmt den dag vi kørte hjem. Han havde en kortærmet body, bukser og en cardigan på, og et lille tæppe over sig så han ikke fik træk, da vi kørte med åbne vinduer... Når jeg tænker tilbage var det vist lige i overkanten, han er generelt ret varm, men det vidste jeg jo ikke dengang og han skulle jo helst ikke blive syg  Han var også ret lille, så var nok lidt ekstra forsigtig...

Anmeld

10. juli 2014

LinLin

Mine to er født i starten af september i de to varme år, 2006 og 2010 De havde langærmet body, sparkedragt og trøje/jakke på. Og hue selvfølgelig

Med nr 2 tog vi hjem efter fire timer...

Anmeld

10. juli 2014

lineog4

Linus er fra 7.7. Han havde er par jersey bukser og langærmet body på, strik bluse, strik hue og strik strømper. Men kan se på billederne at det strikkede røg af med det samme vi kom hjem og han der efter primært levede i bodyer eller i heldragter.

Jeg tog hjem om morgenen 2. Gang, havde født lige omkring midnat og kunne bedst lide at storesøster ikke følte hun faldt i søvn og så var lillesøster der da hun vågnede, så hun skulle op og hente. Kunne dog sagtens have taget hjem.

Anmeld

10. juli 2014

Tystys14

Begge mine er dog fra marts med 19 dage til forskel, den første blev født i snevejr og frost, og vores lille nye i solskin og 18 grader.  Så min erfaring siger mig at du må tage lidt forskelligt med når det er og så give på efter vejret.  Her havde vi pakket "forårs tøj" ved den første men måtte ændre det til vintertøj. Anden gang modsatte problem trods samme måned. 

Første gang var vi indlagt 5 dage pga hård fødsel, men denne gang tog vi hjem et par timer efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.