PKS første gang -alm fødsels 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
7 synes godt om
10. juli 2014

Sniks86

Ja jeg vil gerne høre historier, erfaringer og råd fra jer som fik PKS første gang men fødte almindeligt 2. gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Maja!

Håber jeg kan svare dig imorgen eller lørdag.. Fik selv kejsersnit første gang og skal i aften sættes igang med ballon kateter da jeg gerne vil prøve at føde selv denne gang  

Anmeld

10. juli 2014

Sniks86

Uhh spændende! Rigtig god fødsel 

Anmeld

10. juli 2014

Clisolka

Sniks86 skriver:

Ja jeg vil gerne høre historier, erfaringer og råd fra jer som fik PKS første gang men fødte almindeligt 2. gang. 

Nu fik jeg godt nok ikke PKS med den første, men et AKS 

Jeg fødte lillebror normalt for snart 10 måneder siden 

Hvad vil du gerne vide? 

Anmeld

10. juli 2014

Tulle28

Jeg fik PKS første gang, fordi min datter lå i UK.
Anden gang fødte jeg vaginalt og det var en fantastisk oplevelse, lige bortset fra at jeg fik en stor 3. grads bristning. Jeg gik til fødselsforberedelse hos smertefri fødsel, hvilket jeg kun kan anbefale på det varmeste

Anmeld

10. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik aks første gang, og fødte alm anden gang.

Jeg blev sat igang med ballonkateter, hvilket var ok. Fødslen gik rigtig fint!! Vh stine

Anmeld

11. juli 2014

Sniks86

Clisolka skriver:

Nu fik jeg godt nok ikke PKS med den første, men et AKS 

Jeg fødte lillebror normalt for snart 10 måneder siden 

Hvad vil du gerne vide? 

Ja bare sådan følelserne omkring det osv. Oplevelsen af fødsel i forhold til KS. Om der var komplikationer med arret eller andet 

Man føler sig lidt som en førstegangs synes jeg fordi jeg ligesom ikke fik den det "rigtige" fødsel første gang.  

Anmeld

11. juli 2014

Clisolka

Sniks86 skriver:

Ja bare sådan følelserne omkring det osv. Oplevelsen af fødsel i forhold til KS. Om der var komplikationer med arret eller andet 

Man føler sig lidt som en førstegangs synes jeg fordi jeg ligesom ikke fik den det "rigtige" fødsel første gang.  

Jeg syntes det var en fantastisk følelse at have født ham af mig selv. Hold k... hvor var jeg stolt af, at jeg kunne selv!  Mig der ikke kan udholde smerter fødte ham på mindre end 8 timer - og uden smertestillende 

Jeg havde ingen komplikationer med arret, men jordemoderen var under hele fødslen obs på mit ar, og de var parat til at sadle om til endnu et aks, hvis det skulle gå galt 

Anmeld

11. juli 2014

Muffinmus

Fik AKS første gang.. Men var skide stolt da jeg selv kunne føde lillesøster 20 mdr senere...og lige så stolt da nr 3 også blev født vaginalt. Følte mig snydt ved KS, følte ikke jeg fik den rigtige afslutning på graviditeten, fik den fulde oplevelse med osv. Så det var ren eufori

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.