hvad er det?? erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
4 synes godt om
10. juli 2014

maizene

Jeg stoppede i sidste måned (juni) på p-piller og skal skifte efter næste mens - ordre fra min gynækolog.. grunden er ligegyldig og privat.

Jeg har nu de sidste par dage haft utrolig ømme brystvorter, de kan ikke berøres uden det gør avs. Samt har jeg kvalme og mange niv og jag i underlivet.. Kan det bare være p-pille stoppet, eller? :-) Jeg har regnet lidt på det, og HVIS der overhovedet er bebber i mavsen, så er jeg kun 3+2 idag.. 

Hvad er jerea erfaring?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Mother-love

Det kan self godt være du er gravid.
Men det kan ligesåvel være fordi du er stoppet med dine ppiller. Mange gange kan et ppillestop give samme symptomer som en graviditet.

Du må jo se de næste dage an og tage en graviditetstest hvis du stadig er usikker

Anmeld

10. juli 2014

maizene

maizene skriver:

Jeg stoppede i sidste måned (juni) på p-piller og skal skifte efter næste mens - ordre fra min gynækolog.. grunden er ligegyldig og privat.

Jeg har nu de sidste par dage haft utrolig ømme brystvorter, de kan ikke berøres uden det gør avs. Samt har jeg kvalme og mange niv og jag i underlivet.. Kan det bare være p-pille stoppet, eller? :-) Jeg har regnet lidt på det, og HVIS der overhovedet er bebber i mavsen, så er jeg kun 3+2 idag.. 

Hvad er jerea erfaring?? :-)

Jeg har også andre ting, så som krampe i understellet når jeg hoster.. meget hurtig opfarende overfor min kæreste, kan slet ikke have han stiller mig spørgsmål  

Anmeld

10. juli 2014

maizene

Mother-love skriver:

Det kan self godt være du er gravid.
Men det kan ligesåvel være fordi du er stoppet med dine ppiller. Mange gange kan et ppillestop give samme symptomer som en graviditet.

Du må jo se de næste dage an og tage en graviditetstest hvis du stadig er usikker

Ja, jeg tager helt sikkert også en test hvis mens udebliver (kan den jo også pga stoppet) 

Men var bare i tvivl om selve ppillestoppet også kunne give så voldsomme symptomer :-) 

Tak for dit svar! :-)

Anmeld

10. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
maizene skriver:

Jeg har også andre ting, så som krampe i understellet når jeg hoster.. meget hurtig opfarende overfor min kæreste, kan slet ikke have han stiller mig spørgsmål  

Kan også godt være p-pillestoppet

Husk på at p-piller er hormoner der fremtvinger en cyklus, og balancerer de indre hormoner...

Så når det pludseligt er væk og kroppen selv skal finde en balance kan der virkelig godt gå bananas i den...

Jeg tog på oven i alle de symptomer du skriver så jeg var virkelig overbevist om jeg var gravid indtil jeg fik taget en blodprøve der sagde negativ...

Så overvej at få lavet en blodprøve hos lægen for at fjerne hver en tvivl...

Anmeld

10. juli 2014

maizene

Wampires skriver:

Kan også godt være p-pillestoppet

Husk på at p-piller er hormoner der fremtvinger en cyklus, og balancerer de indre hormoner...

Så når det pludseligt er væk og kroppen selv skal finde en balance kan der virkelig godt gå bananas i den...

Jeg tog på oven i alle de symptomer du skriver så jeg var virkelig overbevist om jeg var gravid indtil jeg fik taget en blodprøve der sagde negativ...

Så overvej at få lavet en blodprøve hos lægen for at fjerne hver en tvivl...

Tak for dit svar!

Og dejligt at høre lidt erfaringer..

Jeg vil overveje at tage til lægen.. må nu sige jeg ikke er sådan helt vildt tænkende omkring det :-) så kan godt holde ud at trække den lidt endnu. 

Men tror også jeg vil tage en test først, inden lægen.. hader alle de spørgsmål de kan komme med :-D hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.