Han har svært ved at sove :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. juli 2014

Rikkemor89

Hej alle i skønne mennesker (:

Efter min søn & jeg er blevet alene, der tager det gerne over 1 time inden min søn sover & det er med sved & tåre desværre :/

Det gør ondt i mit hjerte at det skal være sådan eller at det bliver sådan inden han sover :/

Nogen der har nogen gode råd ?

Ja & det skal siges at jeg læser eller synger for ham hver aften (: <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

serinasmor

Rikkemor89 skriver:

Efter min søn & jeg er blevet alene, der tager det gerne over 1 time inden min søn sover & det er med sved & tåre desværre :/

Det gør ondt i mit hjerte at det skal være sådan eller at det bliver sådan inden han sover :/

Hvor gammel er han ?

Hvor lang tid har det været sådan ?

Og

Hvor længe har i kun været jer 2?

Sover han til middag ?

Anmeld

11. juli 2014

Rikkemor89

serinasmor skriver:

Hvor gammel er han ?

Hvor lang tid har det været sådan ?

Og

Hvor længe har i kun været jer 2?

Sover han til middag ?

Min søn er 4 år & det har stået på i 3 uger i morgen, men igen det er osse kun 3 uger siden i morgen vi gik fra hinanden :/

Nej han sover ikke til middag !

Anmeld

11. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan han ligge sammen med dig i din seng i en periode. Han har måske brug for ekstra omsorgog tryghed. 

Da vores hjem brændte ned og vi måtte bo et andet sted havde vores dreng også svært ved at falde i søvn. Det hjalp at blive puttet i fars og mors seng. Sådan har vi gjort hver gang han viste behovet for det. 

Anmeld

13. juli 2014

Rikkemor89

mor:) skriver:

Kan han ligge sammen med dig i din seng i en periode. Han har måske brug for ekstra omsorgog tryghed. 

Da vores hjem brændte ned og vi måtte bo et andet sted havde vores dreng også svært ved at falde i søvn. Det hjalp at blive puttet i fars og mors seng. Sådan har vi gjort hver gang han viste behovet for det. 

Han kan desværre ikke sove i min seng da jeg kun har en 1 mands seng & jeg ved hvis vi sover sammen så får vi ikke sovet..

Men nu her er vi på ferie hjemme ved min mor & der skal vi sove sammen så håber det bliver bedre (:

Anmeld

13. juli 2014

TNBC

Rikkemor89 skriver:

Men hvad med at lade ham falde i søvn ved/med dig og så læg ham ind i hans seng? 
Eller tag en madres og læg ved siden af hans seng. 

Jeg er ret sikker på at det er trygheden der gør at han ikke kan sove, han har brug for tryghed. Han er utryg og har brug for sin mor. 

Anmeld

14. juli 2014

Rikkemor89

Yurie skriver:

Men hvad med at lade ham falde i søvn ved/med dig og så læg ham ind i hans seng? 
Eller tag en madres og læg ved siden af hans seng. 

Jeg er ret sikker på at det er trygheden der gør at han ikke kan sove, han har brug for tryghed. Han er utryg og har brug for sin mor. 

Ja har tænkt det samme (:

Ja det ved jeg skam godt det er mig han har brug for & prøver da alt hvad jeg kan for at han ved jeg er ved ham (: <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.