Idéer til stor væg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
14 svar
1 synes godt om
9. juli 2014

StudPsyk

Det rækkehus vi flytter i er i to etager, og på vej op af trappen til første sal er der en stor hvid væg, hvor der jo så er plads til alverdens kreativitet. Men jeg er blank! Med tiden vil vi gerne have et stort familieportræt op, men først når jeg har tabt mig, skal vi have det taget. Og så er det ikke sikkert vi har lyst til det alligevel Altså at det skal hænge der.

Har i nogle gode idéer eller inspiration? I skal forestille jer, at man går op af første gang trapper, så er der ligesom en afsats man går henaf, og så går man op af de næste trapper som går modsat de første trapper. Ligesom her, det er bare lukkede hvide trapper:  http://www.stairking.com.au/files/editor_upload/Image/basic%20terms/Open-stair.jpg 

Det er så den væg ved "afsatsen" vi gerne vil have noget på.. Hvad ville i hænge op/gøre/whatever?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

LinLin

Vi har et stort billede med luftballoner over vores trappe...

Anmeld

9. juli 2014

Rockertand

Janne T. skriver:

Det rækkehus vi flytter i er i to etager, og på vej op af trappen til første sal er der en stor hvid væg, hvor der jo så er plads til alverdens kreativitet. Men jeg er blank! Med tiden vil vi gerne have et stort familieportræt op, men først når jeg har tabt mig, skal vi have det taget. Og så er det ikke sikkert vi har lyst til det alligevel Altså at det skal hænge der.

Har i nogle gode idéer eller inspiration? I skal forestille jer, at man går op af første gang trapper, så er der ligesom en afsats man går henaf, og så går man op af de næste trapper som går modsat de første trapper. Ligesom her, det er bare lukkede hvide trapper:  http://www.stairking.com.au/files/editor_upload/Image/basic%20terms/Open-stair.jpg 

Det er så den væg ved "afsatsen" vi gerne vil have noget på.. Hvad ville i hænge op/gøre/whatever?

Vi har en hall (stueetage og 1. sal åben op i kip), og jeg planlægger noget galleriagtigt med store farverige malerier på de hvide vægge.

Anmeld

9. juli 2014

Louise H.

Hvad med en masse små billeder?
Ellers nogle vægstager fra F.eks herstal?

Anmeld

9. juli 2014

Louise H.

Janne T. skriver:

Eller måske en "kreativ væg", hvor alle de tegninger og papirsklip osv, børnene med tiden kommer hjem med, kan være. Evt. Hånd/fod aftryk?

Anmeld

9. juli 2014

Loa

Jeg ville elske en stor væg med en kæmpe (pæn) opslagstavle. Så kan man sætte alle de billeder op man vil og skifte ud lige så tosset man vil. Uden der kommer nye huller i væggen osv.
Så kan der også pyntes med ungernes tegninger

Anmeld

9. juli 2014

Mamalou

Jeg ville hænge masser af rammer med familierammer. Det ser så hyggeligt ud ??

Anmeld

9. juli 2014

tarkoflen

Jeg ville hænge sådan nogle af de der billedhylder fra ikea op, og så købe nogle af deres rammer i forskellige størrelser og evt også farver, så er der plads til både familiebilleder, tegninger og lignende som børnene kommer hjem med

Anmeld

9. juli 2014

Leneur

Janne T. skriver:

Hall of fame med jeres kære børn i sjove afskygninger...

Anmeld

9. juli 2014

Frk_Louise

En masse små rammer med billeder, ungernes tegninger og sådan.. Eller et stort verdenskort måske  Og så stikke nåle i der, hvor man har været for at gøre det lidt personligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.