Hcg tal ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.253 visninger
13 svar
11 synes godt om
9. juli 2014

''

Godaften de damer  

for at gøre en lang historie kort, så havde jeg sidst mens den 31.maj. 

Jeg har gået og været lidt i tvivl om jeg var gravid, fordi jeg har ku teste positiv, men testene er først blevet positive efter 30-50 min... Nå men min blodprøve for 3 uger siden, sagde hcg 6. For 14 dage siden, sagde tallet 0. 

Jeg gik jo så ud fra der ikke var noget... 

Så kommer min kæreste i fredags og siger, sog mig, er det ikk længe siden tante rød har været på besøg... 

Tænker lidt over det, og ringer til lægen som ber mig tage en test, men også denne er først positiv efter 1 times tid... 

Jeg ringer så og fortæller lægen hvordan og hvor ledes, og hun siger at hun gerne vil undersøge mig, torsdag, altaå i morgen, pg at jeg idag skal ta op og få lavet en ny blodprøve, hvilket jeg så gør... 

Så ringer min læge til mig her i eftermiddag at svaret er kommet, og at mit tal er steget til 35. Og at det er en god ide at komme med en morgen urin til min samtale i morgen... 

Tænker at jeg på vej hjem fra job, køber en test, og prøver, og vupti, bragende positiv med det samme! ������

min tanke er nu bare den, at når jeg havde min mens sidst i maj, er jeg jo 5+ et eller andet, er mit tal så ikke meget meget lavt? 

Skal jeg glemme alt om det dumme tal, og kigge på min test i stedet som er bragende positiv? 

Hvad er jeres erfaring? 

Ihh altså, så blev det langt alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Mutti84

Hvis testen er bragende positiv, så ville jeg være pænt ligeglad med tallet. Du må jo have produceret nok til at få en bragende positiv test :-D jeg tør godt sige tillykke :-D

Anmeld

9. juli 2014

''

Jamen det syntes jeg den er  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2014

''

mutti84 skriver:

Hvis testen er bragende positiv, så ville jeg være pænt ligeglad med tallet. Du må jo have produceret nok til at få en bragende positiv test :-D jeg tør godt sige tillykke :-D

Men er tallet ikke lavt ? Ved du noget om det? 

Anmeld

10. juli 2014

Mutti84

Den ser ret så positiv ud jo! Men jo tallet er meget lavt... men det fordobles på 2 dage, og nogle starter vare ret langsomt ud. Jeg ville tage en clearblue digital test for at være helt sikker, men du skulle jo til læge i dig, så glæder mig til at høre en update :-D

Anmeld

10. juli 2014

isabellasmor

'' skriver:

Godaften de damer  

for at gøre en lang historie kort, så havde jeg sidst mens den 31.maj. 

Jeg har gået og været lidt i tvivl om jeg var gravid, fordi jeg har ku teste positiv, men testene er først blevet positive efter 30-50 min... Nå men min blodprøve for 3 uger siden, sagde hcg 6. For 14 dage siden, sagde tallet 0. 

Jeg gik jo så ud fra der ikke var noget... 

Så kommer min kæreste i fredags og siger, sog mig, er det ikk længe siden tante rød har været på besøg... 

Tænker lidt over det, og ringer til lægen som ber mig tage en test, men også denne er først positiv efter 1 times tid... 

Jeg ringer så og fortæller lægen hvordan og hvor ledes, og hun siger at hun gerne vil undersøge mig, torsdag, altaå i morgen, pg at jeg idag skal ta op og få lavet en ny blodprøve, hvilket jeg så gør... 

Så ringer min læge til mig her i eftermiddag at svaret er kommet, og at mit tal er steget til 35. Og at det er en god ide at komme med en morgen urin til min samtale i morgen... 

Tænker at jeg på vej hjem fra job, køber en test, og prøver, og vupti, bragende positiv med det samme! ������

min tanke er nu bare den, at når jeg havde min mens sidst i maj, er jeg jo 5+ et eller andet, er mit tal så ikke meget meget lavt? 

Skal jeg glemme alt om det dumme tal, og kigge på min test i stedet som er bragende positiv? 

Hvad er jeres erfaring? 

Ihh altså, så blev det langt alligevel 

jeg vil sige, det lyder til der har været rod i din cyklus pga måske en bio? hcg på 6 og så på 0, jamen så er den i hvert fald ikke blevet til noget. mon du så ikke bare er blevet gravid igen umiddelbart efter og på den måde passer tallet måske også bedre? 

Anmeld

10. juli 2014

''

Well lægem tog også en test, som jo sjovt nok var positiv... 

Hun ringede til gynækologisk afd. Som føst ville acanne mig når/hvis tallet rammer 1000. 

Så ind til videre er det blodprøve en gang om ugen :-)

Anmeld

10. juli 2014

Mutti84

Ihh hvor spændende!! Håber tallet stiger støt!! Forsigtigt tillykke!

Anmeld

10. juli 2014

''

mutti84 skriver:

Ihh hvor spændende!! Håber tallet stiger støt!! Forsigtigt tillykke!

Mange tak gun sagde, no matter what er du jo gravid nu så jeg krydser ;-)

Anmeld

13. juli 2014

stjernehimmel

Mit hcg var på 39.. og godt en uge efter var det steget til knap 5000..... 

(mistede lige inden hvor den var nede på 9... lægen mente at de 39 var lavt, meeeeen bebs viste ham fejl og kom stærk igen... )

og tirsdag skla jeg til NF ;-)

pøj pøj med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.