Godaften de damer
for at gøre en lang historie kort, så havde jeg sidst mens den 31.maj.
Jeg har gået og været lidt i tvivl om jeg var gravid, fordi jeg har ku teste positiv, men testene er først blevet positive efter 30-50 min... Nå men min blodprøve for 3 uger siden, sagde hcg 6. For 14 dage siden, sagde tallet 0.
Jeg gik jo så ud fra der ikke var noget...
Så kommer min kæreste i fredags og siger, sog mig, er det ikk længe siden tante rød har været på besøg...
Tænker lidt over det, og ringer til lægen som ber mig tage en test, men også denne er først positiv efter 1 times tid...
Jeg ringer så og fortæller lægen hvordan og hvor ledes, og hun siger at hun gerne vil undersøge mig, torsdag, altaå i morgen, pg at jeg idag skal ta op og få lavet en ny blodprøve, hvilket jeg så gør...
Så ringer min læge til mig her i eftermiddag at svaret er kommet, og at mit tal er steget til 35. Og at det er en god ide at komme med en morgen urin til min samtale i morgen...
Tænker at jeg på vej hjem fra job, køber en test, og prøver, og vupti, bragende positiv med det samme!
min tanke er nu bare den, at når jeg havde min mens sidst i maj, er jeg jo 5+ et eller andet, er mit tal så ikke meget meget lavt?
Skal jeg glemme alt om det dumme tal, og kigge på min test i stedet som er bragende positiv?
Hvad er jeres erfaring?
Ihh altså, så blev det langt alligevel