hvornår er det "normalt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juli 2014

tioyv

At de dropper deres middagslur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

''

Her stoppede vi da hun var 2 år og 5 måneder.. Der sov hun alligevel kun en halv time i dagplejen til sidst  

Anmeld

9. juli 2014

Misser1989

Min søn droppede helt middagsluren da han var 2,5 år. ??

Anmeld

9. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min er 2,8 og sover stadig 3 timer til middag.. 

Anmeld

9. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Når barnet ikke længere har behovet. 

Vores dreng er 2, 10 og sover minimum 2 timer

Anmeld

9. juli 2014

smølfine

Min bliver 3 den 1. august og han sovet nogle dage stadig 2-3 timer til middag og andre dage sover han slet ikke. Tror han stopper, når han kommer i institution igen efter ferien. 

Anmeld

9. juli 2014

lineog4

Med mine tre er der ingen ting som hedder normalt. Dina stoppede da hun var 3 år og 2 mnd, Liam før han blev 3 og Linus kunne faktisk sagtens nuppe en og han fyldte 4 i mandags.
Det eneste "normale" har været at børnehaven ønskede den forsvandt da de rykkede der op og selvom vi kæmpede for at fastholde så forsvandt den der næsten med det samme men den blev taget her hjemme...

Anmeld

9. juli 2014

MetteS81

Ella stoppede med lur da hun var rundet de 2 år ca...så gad hun ikke det mere  Men kender da en dreng som nu er over 3 der stadig sover 2-3 timers lur. Så det er nok meget forskelligt 

Anmeld

9. juli 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn sov til middag til han stoppede i dagplejen og var kørt ind i børnehaven. Han sov stadig til middag da vi kørte ham ind i børnehaven, hvilket tog 1 uge og 2 dage. Så han var 3 år og en uge da han stoppede med luren helt

Anmeld

9. juli 2014

StudPsyk

Tror ikke der er noget normalt, det er vist meget forskelligt. Rose er 2 år og 9 måneder og sover kun til middag i VS, ikke herhjemme.. Og ved at i hendes kommende bh får de lov at sove til middag hvis de har behovet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.