Herbalife ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
8 svar
2 synes godt om
9. juli 2014

Moar2011

Er der nogen der har prøvet dette produkt ?

Vægttab?
Eller bygge muskelmasse?

Hvordan det gået?
Hvor længe var de på det ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

heaven

Sorry..... men

Møgdyrt og uden effekt what so ever... og smager skrækkeligt! 

Jannie

Anmeld

9. juli 2014

mor88

Storms-Mor skriver:

Er der nogen der har prøvet dette produkt ?

Vægttab?
Eller bygge muskelmasse?

Hvordan det gået?
Hvor længe var de på det ?

Kender en der tabte 20 kg på nogle måneder

Anmeld

9. juli 2014

Chewy

Jeg prøvede det tilbage i 2007-2008 stykker. Jeg tabte mig da, men det er ikke noget, jeg ville anbefale andre eller prøve igen. Shakesne smagte (i hvert fald ikke dengang) særlig godt, og jeg var konstant sulten. Jeg tror på, at den bedste måde at tabe sig på er ved at spise rigtig mad, og så lære hvor meget og hvad man skal spise for stadig at tabe sig. Jeg oplevede, at det var svært at komme tilbage på rigtig mad bagefter, for så havde jeg ikke de helt store begreber om, hvad og hvor meget jeg kunne spise.

Anmeld

9. juli 2014

Moar2011

heaven skriver:

Sorry..... men

Møgdyrt og uden effekt what so ever... og smager skrækkeligt! 

Jannie

Hvorfor havde det ingen effekt ?
Gjorde du selv noget for det ved siden af?

Anmeld

9. juli 2014

Moar2011

Chewy skriver:

Jeg prøvede det tilbage i 2007-2008 stykker. Jeg tabte mig da, men det er ikke noget, jeg ville anbefale andre eller prøve igen. Shakesne smagte (i hvert fald ikke dengang) særlig godt, og jeg var konstant sulten. Jeg tror på, at den bedste måde at tabe sig på er ved at spise rigtig mad, og så lære hvor meget og hvad man skal spise for stadig at tabe sig. Jeg oplevede, at det var svært at komme tilbage på rigtig mad bagefter, for så havde jeg ikke de helt store begreber om, hvad og hvor meget jeg kunne spise.

Jeg har købt det i forhold til at jeg ska have flere muskler , men min tvivl r på om man kommet ud af det igen..

Og ja det var møg dyrt

Anmeld

9. juli 2014

Moar2011

mor88 skriver:

Kender en der tabte 20 kg på nogle måneder

Hvordan går det med hende/ham dagen idag?

Anmeld

9. juli 2014

mor88

Storms-Mor skriver:

Hvordan går det med hende/ham dagen idag?

Hun tog det meste på igen i forbindelse med en graviditet men jeg kender faktisk en, der sælger det, og hun tilbeder det nærmest :p så der må være noget om snakken

Anmeld

11. juli 2014

TrineNielsenHerning

Jeg er rigtig glad for det. Jeg bruger det selv, og anbefaler mine klienter det...

I sin tid, brugte jeg det i forbindelse med mit vægttab, efter at have født tvillinger... 

Jeg tabte mig 8 kg på 6 uger, jeg fulgte blot martins vejledning, og brugte shaken til morgenmad og frokost...

Det er et langt bedre produkt, end alt det andet du kan bruge...

Til daglig er jeg kostvejleder og personlig træner...

Personligt køber jeg det hos Martin, som har  DinWellnessGuide.dk. Jeg har desuden ikke nogen tilknytning til Martin Hedegaard, DinWellnessGuide.dk eller til Herbalife...

Det eneste jeg er, er at jeg elsker produkterne fra Herbalife.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.