skal Giftes ind længe men :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
6 svar
6 synes godt om
9. juli 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg skal Giftes ind længe med den mand jeg elsker..
Men mine forældre kan ikke stå ind for det og vi taler ikke sammen vi er så uvenner og der er blevet sagt rigtig mange grimme ting imellem jeg har og tror ikke jeg vil kunne tilgive eller nogen sinde få et normalt forhold til dem igen..

Men åh ja det bryllup
Min drøm va jo at min far skulle gå op af kirke gulvet med mig åh ja så mange.drømme..
Men kan jo vel ikke have en til at følge mig op til ham jeg elsker hvis de ikke står ind for det..
På nogen måder syntes jeg selv om vi er så uvenner at de skal med til min store dag..
På den anden side er jeg bange for dagen bliver ødelagt ved at tage dem med..
Hvordan vil rasten af familien reger osv..
Syntes ikke det er så sjovt mere..

Undskyld det rod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Åhh det er jeg ked af at læse

Hvorfor kan de ikke stå inde for det?

Anmeld

9. juli 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Men mine forældre kan ikke stå ind for det og vi taler ikke sammen vi er så uvenner og der er blevet sagt rigtig mange grimme ting imellem jeg har og tror ikke jeg vil kunne tilgive eller nogen sinde få et normalt forhold til dem igen..

Men åh ja det bryllup
Min drøm va jo at min far skulle gå op af kirke gulvet med mig åh ja så mange.drømme..
Men kan jo vel ikke have en til at følge mig op til ham jeg elsker hvis de ikke står ind for det..
På nogen måder syntes jeg selv om vi er så uvenner at de skal med til min store dag..

Undskyld det rod

Din stakkel, det er bestemt ikke sjovt, når der skal være problemer i familien. 

Du skal da selvfølgelig gifte dig med manden du elsker. 

Og hvis det var mig, så ville jeg inviterer dem med, fordi så ville jeg have mit på det rene, og de ville måske os accepterer at jeg så var blevet voksen og selv bestemme over mit eget liv. 

Og skulle der ske det at de ville lave dårlig stemning, så snak sammen på forhånd, og eventuelt med en af de andre gæster, at enten du, din mand, eller gæsten er parat til at sende dine forældre væk fra festen. 

Det blev nok lidt rodet, men håber det er til at forstå. 

Rigtig dejlig fest til du og din kommende mand.

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

Mange tak åh der ligger så meget bag det hele men nok mest at jeg langt om længe er ved at løsrive mig

Anmeld

10. juli 2014

jojomama

Jeg synes, du skal ringe til dem og forklare, at du rigtig gerne vil have dem med til dit bryllup, da de jo er dine forældre og da det er en af de største dage i dit liv.

selvom de ikke kan stå inde for dit valg, kan de da som minimum støtte op om DIG! Jeg synes det er så tarveligt, at forældre sætter sig på tværs bare fordi de ikke bryder sig om deres børns valg.

- og så kør på med at give dem dårlig samvittighed over deres manglende støtte til dig; det må man nemlig godt med sine forældre engang imellem hvis det virkelig er vigtigt ;-)

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

kreafina skriver:

Jeg synes, du skal ringe til dem og forklare, at du rigtig gerne vil have dem med til dit bryllup, da de jo er dine forældre og da det er en af de største dage i dit liv.

selvom de ikke kan stå inde for dit valg, kan de da som minimum støtte op om DIG! Jeg synes det er så tarveligt, at forældre sætter sig på tværs bare fordi de ikke bryder sig om deres børns valg.

- og så kør på med at give dem dårlig samvittighed over deres manglende støtte til dig; det må man nemlig godt med sine forældre engang imellem hvis det virkelig er vigtigt ;-)

Ja det er ikke altid så rat det med de kære forældre jeg må nok bare indrømme og lige meget hvem jeg har været sammen med er det ikke godt nok der er altid problemer med mit valg selv da jeg fik børn presset snakket de få en abort
Skal lige siges jeg havde udd osv

Anmeld

10. juli 2014

EAF

Anonym skriver:

Men åh ja det bryllup

Undskyld det rod

Hvis du vil følges op, så spørg eventuelt en god veninde/ven eller en søskende til at give dig den store oplevelse det er at gå op til den man elsker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.