Autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Klumpe-dumpe

Hej piger,

Sidder lige og kikker på autostol til prutten. altså den næste. fra 13+. Sys ski det er et gedemarked. Der er så mange og kan ikke hitte ud af hvad det skal være, for hvad er BEDST??? Prisen er ikke vigtig, betaler gerne for top-klassen sikkerheden er det vigtigste.

Nu har hun en Römer som jeg er ganske tilfreds med. Men hvad vil I anbefalde??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

ChatH

Sværger til Rømer stolene. de har vundet en test for ikke så længe siden. kan ikek huske hvad stol det var. vi har nummer 3 str. nu og den er super fed. vil klart anbefale sådan en til alle!!

Anmeld

15. august 2009

sarahb

jeg har også rømer og synes den er fantastisk... de er bedst i test og den næste bliver også rømer.

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

Går udfra I 2 har hver jeres vægtklasse at Isaac har stol 2 og pigerne har stol3, er der på dem sådan en "stang" man slår ned over maven, nærmeste ligesom når man er tivoli og prøver ting??

Anmeld

15. august 2009

ChatH

Nej den vi havde i str. 2 var med sele man spændte og stol tre er bare hvor man bruger bilens sele

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

Chatarina skriver:

Nej den vi havde i str. 2 var med sele man spændte og stol tre er bare hvor man bruger bilens sele

Okay, har set de andre, ved ikke lige mærket på stolen og ved faktisk ikke om det er en fordel eller ulempe med den der ekstra stang. Men det vare jo også en del tid inden Malucca skal i stol 2. (vejer nu 5,5) Men derfor kan man jo godt lige kikke på marked

Den hun har hedder 0-13kg, og noget med alder. Men man går vel ud fra kg. Hun når jo temmelig sikkert at blive ældre end anbefalding, før hun når de 13 kg, ved du det?

Anmeld

15. august 2009

ChatH

Vores rykkede op i nummer to stol da de vejede 8-9 kilo der blev stolen altså for lille til tøserne de blev total sure fordi de blev proppet ned i dem
så vil regne med en ny hvad ca de kilo

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

Chatarina skriver:

Vores rykkede op i nummer to stol da de vejede 8-9 kilo der blev stolen altså for lille til tøserne de blev total sure fordi de blev proppet ned i dem
så vil regne med en ny hvad ca de kilo

Okay, så går jeg udfra kg Til den tid.... Det er faktisk først nu hun sidder ordenlig i den, sys jeg... hun er jo en lang slank model, så sys ikke selerne har siddet godt på skulderne hvis du forstår. Men dog den der har siddet bedst på hende af alle dem hun prøvede sad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.