Ja der er en del med alm faste hjul. Jeg vil gerne have drejehjul da det er dét jeg er vant til og eeeeelsker
har det på både barnevogn og klapvogn, men skal have en kombi til den lille ny for at spare plads da barnevognen alligevel ikke bliver brugt til lur 
Jeg ville vælge en Bugaboo Buffalo. Min veninde havde én, de er virkelig lækre og der er OK plads i barnevognskassen, hvilket jeg tit synes er et problem med kombivognene.
Alternativt en Emmaljunga Nitro, men jeg er ikke så vild med at forhjulene er så små, og ikke er lufthjul. Synes at lufthjul er vildt meget federe end hårde hjul.
Af de trehjulede er Easywalker Sky en rigtig god og robust vogn til en god pris. Har været ude at kigge på flere forkellige mærker og synes f.eks at Easywalker er en meget lækrere vogn end Babyjogger, som er væsentligt dyrere (vi endte med en Mountain Buggy, men det var fordi vi fik et godt brugt tilbud). Vær dog opmærksom på at klapvognen ikke kan vendes ansigt til ansigt med "chaufføren", hvilket nogle synes er et problem.
Jeg ville foretrække en barnevognskasse fremfor lift. De er større end liften og baby kan derfor ligge der i længere tid. De fleste klapvogne reklamerer med at kunne ligges helt fladt (bl.a. Emmaljuna Nitro), men det kan de ikke. Og derfor SKAL man have en lift med hård bund i, og det er problematisk når baby vokser ud af liften, men er for lille til at sidde i klapvogn.
Jeg forstår dog ikke helt argumentet med at spare plads. Du kan jo bare købe en barnevogn og sælge den igen når du skal købe en klapvogn? Det er en markant biligere løsning.
Men der er selvfølgelig flere kombivogne med drejehjul hvis det er et stort ønske.

Anmeld