Lugte...og andre gener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. juli 2014

Havfruen

Min lugtesans er gået amok!

Jeg synes der stiiiinker i vores køkken, på badeværelset og på min datters værelse. Åh, det er klamt, og det er til at blive dårlig af. Skraldespanden lugter, selvom der bliver luftet ud i skabet, og posen er tom  Jeg kan ikk åbne køleskabet uden at være ved at få kvalme.

På mit arbejde lugtede der konstant af koncentreret rød saft i dag og grillbar (arbejder på et offentligt kontor)

Jeg har ikke andre gener på nuværende tidspunkt (6+6), bortset fra lidt træthed. Jeg husker bare ikke at det var ligesådan med min lugtesans for fem år siden, da jeg var gravid med min datter

Hvad med jer? Har I nogen gener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Clisolka

Havfruen skriver:

Min lugtesans er gået amok!

Jeg synes der stiiiinker i vores køkken, på badeværelset og på min datters værelse. Åh, det er klamt, og det er til at blive dårlig af. Skraldespanden lugter, selvom der bliver luftet ud i skabet, og posen er tom  Jeg kan ikk åbne køleskabet uden at være ved at få kvalme.

På mit arbejde lugtede der konstant af koncentreret rød saft i dag og grillbar (arbejder på et offentligt kontor)

Jeg har ikke andre gener på nuværende tidspunkt (6+6), bortset fra lidt træthed. Jeg husker bare ikke at det var ligesådan med min lugtesans for fem år siden, da jeg var gravid med min datter

Hvad med jer? Har I nogen gener?

Uhhhh dét kan jeg godt huske på min arbejdsplads 

Da jeg var gravid med den første, blev jeg nødt til at gå en tur rundt om bygningen, for en tidligere kollega staaaaaank langt væk af sved, og trøjen var helt gemmenblødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.