Hjælp, blødning :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2014

SkrukKvinde

Jeg er i dag blevet testet positiv hos sygeplejersken ved min læge.
Det er lidt med blandet følelser, da jeg self ønsker barnet rigtig meget, men jeg er bare forvirret, da jeg d. 27 juni fik noget der mindede om menstruationsblødning. D. 3. stoppede det så igen. hvilket var meget normalt jeg troede jo ikke jeg var gravid dengang. Men så startede det igen dagen efter (stadig ikke stoppet). Det er meget mørkt rødt, og kan ikke kaldes en pletblødning (vil jeg hvertfald ikke sige) det minder rigtig meget om menstruation. 

Mit spørgsmål er om der er andre der har prøvet lignende - at bløde under sin graviditet og i så fald hvor meget og sådan. Jeg er virkelig forvirret.
Jeg skal være i uge 9+, hvis dette ikke er en SA ! 
Dog har jeg en læge tid i morgen, men OH GUD der er længe til. Jeg er virkelig utryg ved situationen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

SussieThyssen

Der er rent faktisk rigtigt mange kvinder, der bløder i begyndelsen af graviditeten...så jeg synes du lige skal trække vejret lidt roligt og så se hvad lægen siger.
Du kan også bede om det der hedder tryghedsscanning og så se hvad den viser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juli 2014

Blop2

Da jeg ventede vores søn, blødte jeg også i lidt over en uge. Det var brunligt gammelt blod og der kom nok til, at jeg var nød til at have bind på.

Det forsatte on an of i ca. 14 dage.

Ringede straks til egen læge da jeg opdagede det, som ikke mente jeg var ved at miste da der så vil komme frisk rødt blod. Han mente det kunne være sarte slimhinder.

Han beordrede mig dog hjem og slappe af.

Blødningen stoppede som sagt igen efter ca. 14 dage og vores søn er en sund og rask 2,5 årig i dag.

Mener også jeg var de 9-10 uger henne da det skete.

Krydser fingre for dig, og held og lykke

Anmeld

9. juli 2014

Sunsmile

Jeg er i dag blevet testet positiv hos sygeplejersken ved min læge.
Det er lidt med blandet følelser, da jeg self ønsker barnet rigtig meget, men jeg er bare forvirret, da jeg d. 27 juni fik noget der mindede om menstruationsblødning. D. 3. stoppede det så igen. hvilket var meget normalt jeg troede jo ikke jeg var gravid dengang. Men så startede det igen dagen efter (stadig ikke stoppet). Det er meget mørkt rødt, og kan ikke kaldes en pletblødning (vil jeg hvertfald ikke sige) det minder rigtig meget om menstruation. 

Mit spørgsmål er om der er andre der har prøvet lignende - at bløde under sin graviditet og i så fald hvor meget og sådan. Jeg er virkelig forvirret.
Jeg skal være i uge 9+, hvis dette ikke er en SA ! 
Dog har jeg en læge tid i morgen, men OH GUD der er længe til. Jeg er virkelig utryg ved situationen 

Jeg sys du skal bede om at få en tryghedsscanning hurtigst muligt, kan satme godt forstå du er bekymret over situationen. Der kan jo være noget galt, men alt kan også være i den fineste orden.

Så hvis lægen ikke kan komme med et godt svar, så sys jeg du skulle bede om en scanning hurtigst muligt. Så du kan få ro på igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.