stadig i tvivl... 6. sans...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2014

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Hej smukke!
Ilm vense

Kay: Undskyld jeg kaprer din tråd lidt <3

Er du sådan lidt mere tilbage eller er det en engangsFORNØJELSE ? Savner alle dine dejlige energier 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Kay

BabyMus skriver:

Haha ja okay, det kan jeg godt se så. Det er måske en del garn han har købt.

Men så må du i gang med at farve tøjet hvis det viser sig at være en dreng alligevel hehe.

Na... 10 nøgler, men det er noget specielt uld/silke noget der skulle kunne en masse

Anmeld

8. juli 2014

Kay

Muhmi skriver:

Kay: Undskyld jeg kaprer din tråd lidt <3

Er du sådan lidt mere tilbage eller er det en engangsFORNØJELSE ? Savner alle dine dejlige energier 

Helt ok havde det på samme måde da jeg så hun var tilbage :p

Anmeld

8. juli 2014

Muhmi

Kay skriver:

Helt ok havde det på samme måde da jeg så hun var tilbage :p

Ja ik? Det er sgu dejligt at gense et velkendt og venligt ansigt

Anmeld

9. juli 2014

SussieThyssen

Jeg skal nok kigge forbi lidt oftere søde venner.

Anmeld

9. juli 2014

Rockertand

Kay skriver:

ja... 

køns skanning og md skanning har jo sagt det er en pige vi venter... 

men helt ærligt... min indre følelse (som beskrevet i et tidligere indlæg er ret pricis altid) siger til mig at det er en dreng... 

tænkte at når nu md også havde sagt det ville jeg vende mig til det... tvinger mig selv til at sige lillesøster... men jeg kan slet ikke forholde mig til at finde pige navne... 

ihhh hvorfor kan mit hoved/6. sans ikke bare acceptere at det tager fejl!! 

elsker min datter og jeg ved jeg elsker allerede nr. 2 lige meget om det er en dreng eller pige... 

sidder lige nu og hækler babytæppe i pigefarver... og mit hoved siger hvor er det dumt... overvejer seriøst at få fat i en clairvoyant... men har ingen ide om hvordan jeg finder en der er til at stole på...  

Ville du tro på det, hvis en clairvoyant sagde, at det var en pige....eller en dreng? Seriøst?

Anmeld

9. juli 2014

Kay

Rockertand skriver:

Ville du tro på det, hvis en clairvoyant sagde, at det var en pige....eller en dreng? Seriøst?

hvis det var en jeg stolede på... ville jeg nok tage det endnu mere til mig hvis personen sagde en pige... 

kan godt være det lydder lidt underligt men er ret spirituel... og havde en kollega der er clavoriant...

da jeg for 2½ år siden fik afvide jeg ingen æg modnede overhoved ved en skanning... (det viste min kollega ikke) 3 uger senere beder hun mig tage en  graviditets test... jeg siger ja ja... dagen efter spørg hun om jeg gjorde det... og det gjorde jeg jo ik for jeg havde ingen æg jo... hun insisterede meget kraftigt og jeg tog jo så en næste morgen... og den var posetiv 

3 uger senere fortæller hun mig at jeg venter en pige... og det gjorde jeg... ud kom elna... 

har desværre ikke kontakt til min tidligere kollega mere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.