Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk.S skriver: Stort tillykke med hende - hvor ser hun dejlig ud. Jeg håber det går lige så godt for mig. Hvis der ikke er sket noget inden skal jeg have lavet hindeløsning om en uge (hvis hun kan).
Stort tillykke med hende - hvor ser hun dejlig ud.
Jeg håber det går lige så godt for mig. Hvis der ikke er sket noget inden skal jeg have lavet hindeløsning om en uge (hvis hun kan).
Tusinde tak
Uh så håber jeg det hjælper på dig også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Tillykke med den lækre lillesøster
Tillykke med den lækre lillesøster
Tusinde tak skal du have
Cat93 skriver: endnu et stort tillykke hun ser dejlig ud
endnu et stort tillykke hun ser dejlig ud
Tusinde tak søde
Ayasmor skriver: Sikke en dejlig update stort tillykke med lillesøster
Sikke en dejlig update stort tillykke med lillesøster
Rikke vuholm skriver: Tillykke med hende :-)
Tillykke med hende :-)
MMOGM skriver: Så har jeg endelig lidt tid til at give jer en lille opdatering D. 3/7 (39+6) fik jeg lavet hindeløsning af min jm Der skete ingenting i løbet af dagen, men fredag morgen 4/7 (40+0) begyndte jeg at få murren i maven. Kl 14 var veerne regelmæssige med ca 4min mellem. Vi var på hospitalet 15:15 og der var jeg 4cm åben 19:11 var prinsessen født - uden smertelindring eller noget, og havde kun presseveer i 15min. Endnu en fantastisk oplevelse på Herlev hospital Vi var allerede hjemme ca. 21:45 Og så lidt billedspam
Så har jeg endelig lidt tid til at give jer en lille opdatering
D. 3/7 (39+6) fik jeg lavet hindeløsning af min jm
Der skete ingenting i løbet af dagen, men fredag morgen 4/7 (40+0) begyndte jeg at få murren i maven. Kl 14 var veerne regelmæssige med ca 4min mellem. Vi var på hospitalet 15:15 og der var jeg 4cm åben
19:11 var prinsessen født - uden smertelindring eller noget, og havde kun presseveer i 15min.
Endnu en fantastisk oplevelse på Herlev hospital Vi var allerede hjemme ca. 21:45
Og så lidt billedspam
Tillykke med det lille nusHvor ser hun skøn ud!
Stort tillykke med hende
De ER fantastiske på Herlev
Stort tillykke med prinsessen :-) Hvor ser hun dejlig ud ♡og født præcis på termin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128