Hmm nu kommer der en masse gang ævl! dem der ikke gider læser med: det er helt forståeligt!!!!
Jeg er ved at dø over at bo hjemme hos de gamle, ikke at jeg ikke er glad for at have muligheden når vi er gået fra hus og hjem

og er glad for det de gør for os. Men min mor er en rapkæftet madamme og hun har sin mening og det er den der er den rigtige, det er ikke bare nogen gangemen altid! og jeg MENER ALTID!
Nu når vi bor her har hun rigtig mulighed for at kommentere alt hvad jeg gør og siger og hvad børnene får lov til og ikke liv til samt diverse andre ting hun ligepludselig mener hun kan blande sig i!
Det er ikke fordi det altid er store ting det handler om men alle de her små ting hober sig op og jeg bliver bare idiot. f.eks. idag. jeg er jo "alene" med ungerne denne Weekend da kasper er afsted.og mens vi bor her i huset har vi fået det ene badeværelse, det er jo dejligt. men så står vi og børster tænder på to meget trætte og skrigende unger der har hygget sig en hel dag og det eneste hun siger er bare " ja su skal da vist også ligehave vasket vasken herude den er da beskidt"! jeg gør altid rent flere gange om dagen nærmest pga mit arbejde men i weekenden gider jeg kun om Søndagen. bliver bare så sur og irriteret. mit overskud findes bare overhovedet ikke pga af alt det med huset og det at bo herhjemme.
til trods for min mor er så skide irriterende så ved jeg ikke hvad det er der gør at jeg stort set aldrig siger noget til hende. tror at det er fordi jeg ved hun vil blive sur og cutte forbindelsen til mig og mine unger. det samme gjorde hun selv med sin mor da jeg var 15. og det ønsker jeg bare ikke for mine børn men synes sku det er hård kost nogen gange. hun bander sig i alt, hvem jeg skal se og hvorfor og hvordan og hvornår og det selvom jeg nu har børn og er flyttet. hun skal vide alt!!!!

ved at det er det der har gjort at min kontakt til veninder altid ikke har været så god fordi jeg har skulle stå til regnskab altid overfor hvad jeg gjorde og sagde! og lige nu synesj ge bare jeg mangler en veninde...
Nogend er kender disse følelser eller er det hele bare sort snak...?
Knus fra chatarina der pt føler sig meget alene især fordi manden ikke er hjemme
Anmeld