Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2014

Bølle288

mutti84 skriver:

Det er aldrig for tidligt at ringe til lægen når du har testet positiv. Jeg testede positiv den samme dag jeg skulle have haft mens.. og jeg ringede dagen efter til lægen, og var så nede og få det bekræftet den samme dag :-) så ring endelig!!!

Og TILLYKKE!!!

- det er den vildeste følelse lige nu, det er første gang, at jeg er gravid, og jeg tør ikke helt at tro på det endnu, før jeg har været ved læge. Men Nøj hvor jeg håber, at jeg er - min kæreste er gået heeeelt amok, han løber og hopper rundt af glæde, hvor jeg er lidt mere nede på jorden. Vil ikke forvente alt for meget :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

*Mor Til Albert*

HM skriver:

- det er den vildeste følelse lige nu, det er første gang, at jeg er gravid, og jeg tør ikke helt at tro på det endnu, før jeg har været ved læge. Men Nøj hvor jeg håber, at jeg er - min kæreste er gået heeeelt amok, han løber og hopper rundt af glæde, hvor jeg er lidt mere nede på jorden. Vil ikke forvente alt for meget :-) 

Dejlig reaktion han viser dig. - Det er også mega stort, når de to magiske streger viser sig. 

Anmeld

8. juli 2014

Bølle288

*Heidi* skriver:

Dejlig reaktion han viser dig. - Det er også mega stort, når de to magiske streger viser sig. 

Haha ja Heidi- han spændte musklerne og sagde: jeg har super sæd! ( jeg stoppede med p piller for en måned siden, vi havde ikke troet, at det ville gå så hurtigt)  

Anmeld

8. juli 2014

*Mor Til Albert*

HM skriver:

Haha ja Heidi- han spændte musklerne og sagde: jeg har super sæd! ( jeg stoppede med p piller for en måned siden, vi havde ikke troet, at det ville gå så hurtigt)  

WOW, det var hurtigt... - Her prøvede vi i 6 måneder, og det syntes min læge også var meget hurtigt.. 

Anmeld

8. juli 2014

Mutti84

He he! Kender følelsen så udmærket! Jeg er også første gangs gravid og fandt ud af det ved et tilfælde i sidste uge (læs evt. Mit indlæg "verdens bedste fødselsdagsgave")
Ha ha... ja min mand er også temmelig stolt af sig selv (smed pillerne først i April)

Kan godt forstå du er lidt mere nede på jorden, men i morgen når du tester igen og den igen er positiv, så tro på det ;-)
Lægen tager jo også "bare" en urin prøve når du er så tidlig på den, og så får du samtidig en tid til blodprøve og gyn. Undersøgelse i 9. Uge :-)

Anmeld

8. juli 2014

Bølle288

He he! Kender følelsen så udmærket! Jeg er også første gangs gravid og fandt ud af det ved et tilfælde i sidste uge (læs evt. Mit indlæg "verdens bedste fødselsdagsgave")
Ha ha... ja min mand er også temmelig stolt af sig selv (smed pillerne først i April)

Kan godt forstå du er lidt mere nede på jorden, men i morgen når du tester igen og den igen er positiv, så tro på det ;-)
Lægen tager jo også "bare" en urin prøve når du er så tidlig på den, og så får du samtidig en tid til blodprøve og gyn. Undersøgelse i 9. Uge :-)

Jeg har lige taget en igen, kunne jo ikke vente til imorgen! - ups :-) er vi stadig enig om, at den er positiv, ligemeget hvor tydelig stregen er? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2014

*Mor Til Albert*

HM skriver:

Jeg har lige taget en igen, kunne jo ikke vente til imorgen! - ups :-) er vi stadig enig om, at den er positiv, ligemeget hvor tydelig stregen er? 

Den ligner min første test og jeg er 23+0 i dag. Tro på det!

Anmeld

8. juli 2014

Frk.S

HM skriver:

Ja, den der er også helt sikkert positiv.

Anmeld

8. juli 2014

ønskebørn74

HM skriver:

Jeg er gået 3 dage over tid, har taget denne test og den viser svag positiv... Jeg tager en ny igen imorgen. Men hvad er jeres vurdering indtil videre? 

Den er ikke svagt positiv.. Den er da super fin.. Stort tillykke.. 

Anmeld

9. juli 2014

Bølle288

ønskebørn74 skriver:

Den er ikke svagt positiv.. Den er da super fin.. Stort tillykke.. 

Tog denne her til morgen :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.