Hvordan skal jern tbl tages?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har købt jern tbl da jeg er i uge 10 nu men jeg har glemt at købe juice. Gør det noget?? Ved at det ef godt at drikke juice til. Men hvornår på døgnet er det bedst at tage jern?? Kan jeg f.eks tage det inden jeg går i seng om aftenen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har købt jern tbl da jeg er i uge 10 nu men jeg har glemt at købe juice. Gør det noget?? Ved at det ef godt at drikke juice til. Men hvornår på døgnet er det bedst at tage jern?? Kan jeg f.eks tage det inden jeg går i seng om aftenen??

Jeg tog altid jern om aftenen inden sengetid. Man må bare ikke tage det med fx mælk, ost og osv

Anmeld

8. juli 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Jeg drikker bare et glas vand til.. Og så er det vist noget med, at man helst skal tage den mellem måltider og man må ikke tage andre tabletter samtidig 

Anmeld

8. juli 2014

SussieThyssen

Faktisk vil jeg anbefale at du i stedet for tabs køber det der hedder Krauterblut.
Det er et urteprodukt som du kan få både på apoteket og hos Matas, og som flere læger efterhånden anbefaler, også til gravide.
Det virker helt fantastisk og er nænsomt ved maven.
Man tager det morgen og aften før måltid.
Følg brugsanvisningen.
Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.