erfaring hauck freerider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
10 svar
1 synes godt om
8. juli 2014

Anonym trådstarter

hauck freerider søskende vogn? Den er på tilbud ved coop. Jeg har søgt og søgt på nettet , problemet er nemlig at der skal kunne ligge en lift /kørepose til spædbarn, og samtidig være plads til at storesøster ja få et hvil med benene.... Men umiddelbart. Ser det ud som om at søskende sædet ikke kan bruges når det forreste sæde ligger vandret? Så er der noge. Der evt har haft eller set vognen der måske kan hjælpe? Kan den bruges af begge børn samtidigt eller? Bærnen er 2-3 og 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Pigent

Anonym skriver:

hauck freerider søskende vogn? Den er på tilbud ved coop. Jeg har søgt og søgt på nettet , problemet er nemlig at der skal kunne ligge en lift /kørepose til spædbarn, og samtidig være plads til at storesøster ja få et hvil med benene.... Men umiddelbart. Ser det ud som om at søskende sædet ikke kan bruges når det forreste sæde ligger vandret? Så er der noge. Der evt har haft eller set vognen der måske kan hjælpe? Kan den bruges af begge børn samtidigt eller? Bærnen er 2-3 og 0

Jeg kender den ikke, men ville ikke bruge den autostol der følger med i bil pga sikkerhed og vil ikke bruge den på klapvognen da baby ikke har godt af at sidde for længe i autostol som du selv siger så ligner det at klapvognen ikke kan ligge ned når der søskendesæde på

Prøv at kig på de her
https://webshop.coop.dk/vare/hauck-duett-tvilling- soeskende-klapvogn/4007923500101?kategorier=baby%2 Fklapvogne%2Ftvillingeklapvogne

http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne-o-barnevo gnstilbehor/soskendevogne-o-tvillingevogne/graco-s øskendevogn-trekko-duo-sport-sort

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Jeg kender den ikke, men ville ikke bruge den autostol der følger med i bil pga sikkerhed og vil ikke bruge den på klapvognen da baby ikke har godt af at sidde for længe i autostol som du selv siger så ligner det at klapvognen ikke kan ligge ned når der søskendesæde på

Prøv at kig på de her
https://webshop.coop.dk/vare/hauck-duett-tvilling- soeskende-klapvogn/4007923500101?kategorier=baby%2 Fklapvogne%2Ftvillingeklapvogne

http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne-o-barnevo gnstilbehor/soskendevogne-o-tvillingevogne/graco-s øskendevogn-trekko-duo-sport-sort

umiddelbart ser den heller ikke ud til at kunne ligges helt ned? den fra graco, den anden kan jeg ikke finde..

Anmeld

9. juli 2014

Lukas&Liam<3

Har fundet dette billed
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

Lukas&Liam<3 skriver:

Har fundet dette billed

arh okay tak  

men uh det ser bare ud som om den store ikke rigtig har plads når den ligger helt ned ? 

Anmeld

9. juli 2014

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

arh okay tak  

men uh det ser bare ud som om den store ikke rigtig har plads når den ligger helt ned ? 

Nej der er ikke meget plads. Men hvis det ikke er så tit i får brug for det er det måske okay, den lille begynder jo at kunne sidde lidt op når den er 6 måneder tænker jeg. Der behøver den i hvertfald ikke ligge helt vandret

Anmeld

9. juli 2014

MIWULA

Vi har den. Og jo barnet kan godt sidde der men der er trangt. Men min søn synes det var så fedt. Især fordi han kunne nusse hende på hoved. 

Hva er den på tilbud til? Har nemlig min til salg da vi ikk bruger den og har lige købt den i maj. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Vi har den. Og jo barnet kan godt sidde der men der er trangt. Men min søn synes det var så fedt. Især fordi han kunne nusse hende på hoved. 

Hva er den på tilbud til? Har nemlig min til salg da vi ikk bruger den og har lige købt den i maj. 

Coop har den med autostol også, til 2200 og uden autostol til 2300 hvilket nok er normalpris.

hvad skal du have for din?

Anmeld

9. juli 2014

MIWULA

Anonym skriver:

Coop har den med autostol også, til 2200 og uden autostol til 2300 hvilket nok er normalpris.

hvad skal du have for din?

Det er os billigt. 

Jeg havde tænkt 2300 kr. Den er jo os kun brugt max 3-4 gange. 

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Det er os billigt. 

Jeg havde tænkt 2300 kr. Den er jo os kun brugt max 3-4 gange. 

ja der er nemlig.. nu kan jeg se på dit billede at der er åbnet ved den lille. kan det lukkes af ligesom ? tænker mere nu vi snart går ind i vinter perioden, eller i hvert fald gør det når jeg skal føde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.