Hejsa
Jeg har været gået en uges tid over, og har haft en mærkelig fornemmelse nederst i maven. Lidt i stilen med menstruationssmerter, dog ikke helt magen til. Følelsen er svær at forklare.
Der fik jeg så selvfølgelig tanken om, at jeg kunne ske at være gravid, dog har jeg ikke haft andre symptomer såsom ømme bryster, kvalme eller andet.
Men i forgårs begyndte jeg at få en lysebrunfarvet udflåd, og i går/ i dag er den så skiftet til en mere brunlig farve, med en smule blod i, ligner det i hvert fald. Det har ikke udviklet sig til menstruation, men fortsætter med at være på samme måde, og jeg har pludselig fået en uforklarlig kvalme. Plejer aldrig at have kvalme, ømme bryster eller andet op til menstruation, den slags har jeg aldrig døjet med. Kun lidt smerter i maven. Men pludselig blev jeg utrolig køresyg, har fået kvalme og har slet ikke lyst til mad. Puha.
Det skal lige siges, at der i morgen kom én lille klump med ud - er der nogen der har prøvet lignende, eller har en forklaring på, hvad der måske foregår? 
Anmeld