Jeg har en søn på 3 1/2 måned som ik vil bruge sut.. Han er flaskebarn og tar fint flasken.. Han har kunnet sutten en kort overgang, men nu skubber tungen den bare ud, han sutter slet ik på den.. Alligevel søger han efter den når jeg tar den væk, men så snart han får den i munden spytter han den ud igen.. Han er ik sur og kan også ha den i munden i længere tid, men uden at sutte på den..
Jeg har prøvet alle mærker.. Nogle er bedre end andre, men ingen åbenbart gode nok 
For min skyld behøver han ik bruge sut.. Nogle gange ku det bare være rart, f.eks om natten når han vågner og er ked.. Da der som regel er gået 3-4 timer gir vi ham mad, men han spiser ofte ik ret meget, ergo vågner han nok ik pga sult.. Han er helt utrøstelig hvis han ik får flasken..
Nogen der har gode råd til evt at få ham til at ta sutten? Eller gode historier ang ik at bruge sut?
Min bekymring går mest på om natten, da min ældste søn ret hurtigt lærte at sove hele natten uden mad, fordi han blev holdt hen med sutten.. Havde håbet vi ku gøre det samme her, men børn er jo ikke ens, så jeg har brug for lidt nye tanker 
Anmeld