Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteS81 skriver: Hold da op, vildt gode billeder, smuk smuk kjole og er meget imponeret over kagen!!!
Hold da op, vildt gode billeder, smuk smuk kjole og er meget imponeret over kagen!!!
1000 tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: Ja i lørdags den 5/7-14 Blev jeg gift med min mand, vi blev gift på vores 8 1/2 års kærestedag Vi havde en fantastisk dag som vi aldrig vil glemme Det startede dog ikke så godt, da både mig og min mand begge lagde syge med opkast og feber natten til lørdag og jeg derved slet ikke havde sovet, og kastede op til 7.30 lørdag morgen, men fik panodiler til at slå feberen nede og så gik resten af dagen uden opkast osv vejret var varmt, men dog overskyet, men det var faktisk ret skønt jeg have min tvillingesøster og bedsteveninde til brudepiger, samt vores søn var brudesvend bryllupskagen er hjemmelavet og den første jeg nogensinde har lavet, den smagte super godt nu til billedespam (billederne er fra fotagrafen, men de er helt rå og endnu ikke redigerede)
Ja i lørdags den 5/7-14 Blev jeg gift med min mand, vi blev gift på vores 8 1/2 års kærestedag Vi havde en fantastisk dag som vi aldrig vil glemme
Det startede dog ikke så godt, da både mig og min mand begge lagde syge med opkast og feber natten til lørdag og jeg derved slet ikke havde sovet, og kastede op til 7.30 lørdag morgen, men fik panodiler til at slå feberen nede og så gik resten af dagen uden opkast osv
vejret var varmt, men dog overskyet, men det var faktisk ret skønt
jeg have min tvillingesøster og bedsteveninde til brudepiger, samt vores søn var brudesvend
bryllupskagen er hjemmelavet og den første jeg nogensinde har lavet, den smagte super godt
nu til billedespam (billederne er fra fotagrafen, men de er helt rå og endnu ikke redigerede)
Tillykke! Flotte billeder:-)
Må jeg spørge om hvor brudepigernes kjoler er fra? De er vildt flotte! :-)
tarkoflen skriver: Sikke da en start på dagen. Men godt l fik det bedre og havde en skøn dag Hvor ser l skønne ud og den kage der, det er da for vildt at det er den første du har lavet! Den er virkelig flot, du har klart talent Stort tillykke med brylluppet
Sikke da en start på dagen. Men godt l fik det bedre og havde en skøn dag Hvor ser l skønne ud og den kage der, det er da for vildt at det er den første du har lavet! Den er virkelig flot, du har klart talent Stort tillykke med brylluppet
1000 mange tak
Lidt dum start på dagen, men vi kunne heldigvis bare grine af det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128