At få lavet øjenbryn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
11 svar
9 synes godt om
7. juli 2014

Anna2706

Nogle der har fået tegnet/tusset øjenbryn op, som er permanent eller som falmer stille og roligt?? Jeg kunne godt overveje det, da jeg ikke har så kraftige hår og tegner dem op hver dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Chellie

Jeg har ikke selv prøvet de tatoverede øjenbryn, men jeg har set dem på andre, og synes det ser meget unaturligt ud, i sammenligning med farvede og/eller dagligt optegnede øjenbryn. Måske vil det hjælpe, bare at farve de hår, du nu har, i en lidt mørkere farve end normalt?

Anmeld

8. juli 2014

mulleh

Jeg syns helt sikkert at du skal gøre det.. Jeg har fået tusset mine op. Og jeg er så mega glad for at jeg ikke skal tegne den op hver dag mere  

Anmeld

8. juli 2014

Rockertand

mulleh skriver:

Jeg syns helt sikkert at du skal gøre det.. Jeg har fået tusset mine op. Og jeg er så mega glad for at jeg ikke skal tegne den op hver dag mere  

Sorry, jeg er spejlblank på det her område - er det pænest, hvis man er mørk, hvad koster det, og barberer man så hårene væk med jævne mellemrum?

Anmeld

8. juli 2014

Anna2706

Jeg tror desværre ikke at det ville være nok bare at farve dem, tror der stadig vil mangle lidt 'fylde' i dem. Men ellers et godt forslag Har set resultater af tussede bryn som ser meget unaturligt ud, og jeg vil helst have det mere naturlige look Mulleh hvor har du fået lavet dine?

Anmeld

8. juli 2014

Frk-petersen

Jeg har fået tusset mine bryn også pga manglende hår og fylde ude i siderne. Og det er det mest fantastiske, har haft tegnet dem op i mange år. Og var så træt af man hele tiden skulle holde øje med den. Når man badede svedte nogle rammer det klør. Alt dette er overstået. Jeg er såå glad for det nu er overstået. Nogle beholder hårene, jeg har valgt at fjerne dem da jeg synes det så forkert ud med, med mine øjenbryn. Lige når de bliver tegnet op ser det lidt voldsomt ud. Men det falmer lidt og så er de pæne. De skal ko tegnet os en gang imellem alt efter hvordan man behandler dem og sin hud

Anmeld

8. juli 2014

Anna2706

Frk-petersen skriver:

Jeg har fået tusset mine bryn også pga manglende hår og fylde ude i siderne. Og det er det mest fantastiske, har haft tegnet dem op i mange år. Og var så træt af man hele tiden skulle holde øje med den. Når man badede svedte nogle rammer det klør. Alt dette er overstået. Jeg er såå glad for det nu er overstået. Nogle beholder hårene, jeg har valgt at fjerne dem da jeg synes det så forkert ud med, med mine øjenbryn. Lige når de bliver tegnet op ser det lidt voldsomt ud. Men det falmer lidt og så er de pæne. De skal ko tegnet os en gang imellem alt efter hvordan man behandler dem og sin hud

Jeg er simpelthen også bare så træt af at skulle tjekke dem hele tiden og ja hvis det klør eller er i bad så bliver de ødelagt.. Kunne være så dejligt hvis jeg kunne stå op om morgenen uden at skulle tænke på de skide brynHvor har du fået lavet dine og hvad måtte du gi?

Anmeld

8. juli 2014

mulleh

Altså jeg er rigtig glad for dem og ja i starten ser det sjovt ud, men når "såret" er helet ser det normalt ud. Og meget nemmere. Der hvor jeg fik dem lavet var der 2 valgmuligheder. 1. at få fjernet hårene og så kun dem tusset eller 2. at få tusset på hårene. Jeg syns det ser mere naturligt ud hvis man stadig har sine egne hår. (Det har jeg). Det sted som lavede mine der koster det 2.500. Og 2 gang er gratis. ( jeg fik det på tilbud) syns det mange penge. Men det samme pengene værd. 

Anmeld

8. juli 2014

Frk-petersen

Anna2706 skriver:

Jeg er simpelthen også bare så træt af at skulle tjekke dem hele tiden og ja hvis det klør eller er i bad så bliver de ødelagt.. Kunne være så dejligt hvis jeg kunne stå op om morgenen uden at skulle tænke på de skide brynHvor har du fået lavet dine og hvad måtte du gi?

Jeg fik lavet mine i Odense af en der havde arbejdet med det på klinik. Men pt gjorde det hjemme, i rum tilegnet dette til 1000 kr, og fik dem tegnet op to gange efter da jeg har et ar lige oveni der drillede lidt, dette med i prisen. 

Anmeld

8. juli 2014

Frk-petersen

Kan egentlig også godt være det var mere jeg gav, kan faktisk ikke huske det det et stykke tid siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.