nu må man jo ikke være på decideret "kur" når man er gravid... men jeg er selv i den situation at i min første graviditet tog jeg 35 kg på 
og dem har jeg altså ikke nået at smide før jeg 1½ år efter blev gravid igen...
jeg har igennem min læge fået en diætist, som hjælper mig... med sparring og vejning...
når man er overvægtig må man max tage 6-8 kg på i en graviditet, og det kræver sgu en del af en... 
men ja, jeg spiser sundt, meget grønt, maget kød, ikke for meget kulhydrat... og så motion
maaaaange bitte små måltider
håbe på at de ting din krop crawer er sunde ting og ikke chokolade, når du når der til i graviditeten
jeg er pt 25+6 og har tabt 8 kg. hvilket læge og diætist er rigtig glade for og jeg er sååå stolt...
havde i min tidligere graviditet taget 20 kg på i samme uge 
men det du skal huske... du må ikke sulte dig selv... eller gå på grape frugt kur/kål kur eller wath ever der er på mode lige nu... da det frigørre en masse stoffer i din krop der kan skade fosteret i større mængder...
mener først det er omnkring uge 20 at fosteret begynder at tage så meget at du rent faktisk har brug for at spise en lille smule ekstra kalorier
men spørg evt din læge i forhold til diætist, mange fødestæder har diætister til gravide
og hvis du ellers har nogle spørgsmål siger du bare til
Anmeld