Ondt efter sex....... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
5 svar
4 synes godt om
7. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg var lørdag/søndag sexuelt sammen med min fyr. Vi havde sex ca. 9 gange 6-7 timer.
Jeg sagde fra flere gange grundet smerte, men gav alligevel efter for lysten.
Det skal lige siges at jeg ikke har haft sex siden oktober mdr.
Det sveg især når han kom oppe i mig.

Han var tyk dernede, men eftersom jeg tidligere har født, tænkte jeg ikke mere over det.
I dag har jeg så stadig voldsomt ondt. Føler ikke jeg kan gå. Jeg er stadig rød og opsvulmet dernede og det ser ud som om jeg er flækket en smule, det bløder lidt, ikke forfærdeligt meget, men lidt.

Er der andre der har oplevet det? Og hvor længe havde i ondt.
Jeg tænker straks klamydia eller svamp.... Men synes det er tidligt at få symptomer! Ser lige tiden an, da jeg bestemt ikke har lyst til at en læge skal rode dernede lige nu
Men det ville være rart at høre andres erfaringer!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Kan det ikke tænkes, at smerterne, hævelsen og blødningen stammer fra at du havde sex 9 gange på 2 døgn, det er jo ret mange gange indenfor relativt få timer?.

Anmeld

7. juli 2014

sulo

Du er ganske simpelt øm, lad det få masser af fred og hvile og så nyd at du har haft en god weekend.

Anmeld

7. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg var lørdag/søndag sexuelt sammen med min fyr. Vi havde sex ca. 9 gange 6-7 timer.
Jeg sagde fra flere gange grundet smerte, men gav alligevel efter for lysten.
Det skal lige siges at jeg ikke har haft sex siden oktober mdr.
Det sveg især når han kom oppe i mig.

Han var tyk dernede, men eftersom jeg tidligere har født, tænkte jeg ikke mere over det.
I dag har jeg så stadig voldsomt ondt. Føler ikke jeg kan gå. Jeg er stadig rød og opsvulmet dernede og det ser ud som om jeg er flækket en smule, det bløder lidt, ikke forfærdeligt meget, men lidt.

Er der andre der har oplevet det? Og hvor længe havde i ondt.
Jeg tænker straks klamydia eller svamp.... Men synes det er tidligt at få symptomer! Ser lige tiden an, da jeg bestemt ikke har lyst til at en læge skal rode dernede lige nu
Men det ville være rart at høre andres erfaringer!?

Hahah, der er vist nogen der har haft det sjovt. 

Det skal nok gå i sig selv, I har jo haft virkelig meget sex, og hvis det er over et halvt år siden sidst, er det ikke så mærkeligt at du er øm og rød.

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

".... ET PAR DAGE" oh my..... Tjae.. Det var vel det hele værd... Meeeeen har dælme ondt Der går nok lige nogle dage før vi skal på den igen

Anmeld

7. juli 2014

Chellie

Du er da bare blevet hudløs af al den aktivitet!  Jeg sidder og bliver helt misundelig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.