Fra Mørkebrun til rød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2014

Just123

Nogen der har bare lidt forstand på skift af hårfarve? 

Jeg har haft rød hår før, men gik fra lyst til rød. Kunne godt tænke mig at få det igen, men nu har jeg mørekbrun hår, og vil selvfølgelig undgå at skade mit hår for meget

Så er der nogle der ved hvordan den nemmeste og mest skånsomme måde er at komme fra Mørkebrun til rødt hår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Anna2706

Just123 skriver:

Nogen der har bare lidt forstand på skift af hårfarve? 

Jeg har haft rød hår før, men gik fra lyst til rød. Kunne godt tænke mig at få det igen, men nu har jeg mørekbrun hår, og vil selvfølgelig undgå at skade mit hår for meget

Så er der nogle der ved hvordan den nemmeste og mest skånsomme måde er at komme fra Mørkebrun til rødt hår?

Jeg ville lade en frisør gøre det Har selv prøvet at få det farvet fra mørkt til knald rød hos en frisør, og farven blev ligesom trukket ud og så kunne det blive den farve jeg ønskede. Så det vil jeg helt klart anbefale dig

Anmeld

7. juli 2014

Chellie

Det er ikke for alle, at gøre sådan her, men jeg skiftede fra sort til rød, ganske enkelt ved at begynde at farve med den røde, istedet for den sorte, når jeg skulle farve rødder. Det gav en rigtig flot, knaldrød udvoksning i det ellers lange sorte hår, og så ud som om, det havde været meget dyrt at få lavet  Når de sorte spidser blev lidt for fesne i farven, fik de et lille skvæt farve kun i spidserne, for at holde kontrasten synlig, indtil de var vokset helt ud. Da der til sidst kun var et par cm med sort tilbage, klippede jeg det sidste af, da jeg alligevel trimmede spidser, og nu er det helt rødt 

Anmeld

9. juli 2014

Just123

Chellie skriver:

Det er ikke for alle, at gøre sådan her, men jeg skiftede fra sort til rød, ganske enkelt ved at begynde at farve med den røde, istedet for den sorte, når jeg skulle farve rødder. Det gav en rigtig flot, knaldrød udvoksning i det ellers lange sorte hår, og så ud som om, det havde været meget dyrt at få lavet  Når de sorte spidser blev lidt for fesne i farven, fik de et lille skvæt farve kun i spidserne, for at holde kontrasten synlig, indtil de var vokset helt ud. Da der til sidst kun var et par cm med sort tilbage, klippede jeg det sidste af, da jeg alligevel trimmede spidser, og nu er det helt rødt 

Tog det ikke lang tid så?  

Anmeld

9. juli 2014

Chellie

Just123 skriver:

Tog det ikke lang tid så?  

Jeg har hår ned til lænden, så jo, det tog nogle år  Men det gjorde mig nu ikke noget, for det var jo et hår i konstant forandring, efterhånden som den røde udvoksning blev længere, og dermed ændrede udseende på de frisurer, jeg lavede. Fx. så det ret blæret ud med en fransk fletning i starten, hvor håret og den lange fletning egentlig var sort, men bunden og "lagene" langs hovedet var knaldrøde, og nærmest skinnede ud igennem pga udvoksningen  Eller, da det var nået lidt længere, og jeg havde en sort knold med råd hovedbund.. Jeg blev tit spurgt om det ikke havde været dyrt at få lavet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.