ked når hun bliver afleveret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. juli 2014

Carolinemama

Min datter og jeg flyttede fra hendes far da hun var 3 mdr..idag er hun 16 mdr. Hun er hos sin far hver anden weekend og hver gang han aflevere hende så vil hun ikke give slip på ham når jeg tager hende over til mig rækker hun ud efter ham igen og vil ikke være hos mig. Ååh det er hårdt. Hun stopper hurtig med at græde igen når han er gået men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke om hun helst vil være hos sin far. Eller om det er skiftet der er for hårdt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

sandramor

Carolinemama skriver:

Min datter og jeg flyttede fra hendes far da hun var 3 mdr..idag er hun 16 mdr. Hun er hos sin far hver anden weekend og hver gang han aflevere hende så vil hun ikke give slip på ham når jeg tager hende over til mig rækker hun ud efter ham igen og vil ikke være hos mig. Ååh det er hårdt. Hun stopper hurtig med at græde igen når han er gået men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke om hun helst vil være hos sin far. Eller om det er skiftet der er for hårdt.. 

Jeg har en datter på Lidt over 2 år og hun gjorde det samme en periode... Hun blev meget ked af det når far skulle til og afsted igen... Det gav da et lille stil i hjertet men alligevel tænkte jeg at det jo kun er fordi hun er glad for sin far.. Og det her samvær kan til tider bære forvirrende og hårdt for så små børn.. Det var faktisk første gang i går at hun kom løbende ind til mig og gav mig en stor krammer da de kom hjem...   Såååå dejligt altså! 

Jeg tror ikke du skal tage det så tungt... Hun er stadig lille og det hele kan være forvirrende for hende og det er ganske normalt.... Se det som et godt tegn... Hun er glad for sin far og har ser tudeligvis godt hos ham

Anmeld

7. juli 2014

Carolinemama

Jaa de hygger sig super meget når de er sammen såå det er helt sikkert det men det gør hun jo også hjemme hos mig. Det er nok fordi hun ikke helt forstår det ja.. 

Anmeld

7. juli 2014

tinemus79

Hun er ikke gammel nok endnu til at forstå sådanne nogle ting. 

Jeg ved man kan låne nogle bøger på biblioteket hvor der står Hvordan man kan takle forskellige situationer til hver alder.  Det kunne måske hjælpe at læse lidt mere om det og give dig nogle værktøjer så du ikke når at føle dig hjælpeløs. 

Anmeld

7. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carolinemama skriver:

Jeg tænker om hun bare har en far-periode. Vores dreng ville helst have far i perioder og i andre perioder mor. Det er måske ikke anderledes for din datter selvom far og mor ikke bor sammen. 

Ellers tænker jeg ligesom du at det bare er skiftet der er lidt svært. Jeg har desværre ikke råd til hvordan det skal afhjælpes hvis det er skiftet. Tænker om I afleverer til hinanden på samme måde hver gang så det er genkendeligt og hun ved hvad at hun nu skal over til mor? 

Anmeld

7. juli 2014

Dorthe1986

Det er meget forvirrende for så små børn at forstå aflevering og afhentningssituationer, når det kommer til "brudte" familier". Her fungerer det allerbedst hvis det foregår igennem børnehaven eller min kæreste henter min søn. Ikke fordi min søn ikke vil mig, men fordi han bliver rigtig ked af hele situationen.

Anmeld

7. juli 2014

mpr

Carolinemama skriver:

Det er at skifte der er for hårdt, hun ser ham så lidt og bliver rigtig ked af at det allerede er ovre også fordi hun ikke forstår hvorfor hun skal væk fra ham. Hun er lige så glad for at være hos dig som hun er for at være hos ham, men et hvert barn ville jo helst at begge forældre var der hele tiden, så at sige farvel er hårdt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.