erfaring med denne vogn eller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2014

Anonym trådstarter

Årh kan ikke linke. . Vognen hedder Beemoo søskendevogn 4 , og kan købe hos jollyroom.dk. 

Mit dilemma er lidt at den har lufthjul,  og jeg kan ikke umiddelbart finde "reserve" dele til den nogen steder...?

Udover det så ser den ud til at opfylde alle vores krav, og prisen er god. 

Har så kigget på hauck freerider shop'n drive som coop lige nu har på tilbud til medlemmer.. men jeg synes bare ikke det ser ud til at sædet foran kan ligges ned så der kan Være et spædbarn, samtidig med at søskende sædet kan sidde der? Beemoo Vognen har jo den funktion at søskende sædet også kan sættes foran så det netop kan ligge en baby i det store sæde..... 

Kender i nogen af disse vogne eller lignende vogne?  Eller skal jeg tage chancen og købe beemoo vognen og håbe den ikke punktere ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Årh kan ikke linke. . Vognen hedder Beemoo søskendevogn 4 , og kan købe hos jollyroom.dk. 

Mit dilemma er lidt at den har lufthjul,  og jeg kan ikke umiddelbart finde "reserve" dele til den nogen steder...?

Har så kigget på hauck freerider shop'n drive som coop lige nu har på tilbud til medlemmer.. men jeg synes bare ikke det ser ud til at sædet foran kan ligges ned så der kan Være et spædbarn, samtidig med at søskende sædet kan sidde der? Beemoo Vognen har jo den funktion at søskende sædet også kan sættes foran så det netop kan ligge en baby i det store sæde..... 

Kender i nogen af disse vogne eller lignende vogne?  Eller skal jeg tage chancen og købe beemoo vognen og håbe den ikke punktere ? 

Jeg har ikke prøvet den, men jeg ser mange med dem, og har set folk der bare sætter autostol øverst og den ældste så sidder nederst. 

Jeg ved som sagt ikke om den er god, men jeg tror det. vi har en søskende vogn, men der er begge sædderne ned og så sætter vi bare autostolen i det  bagerste sæde(ind til hun er stor nok til at sidde selv) og så den store foran. 

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg har ikke prøvet den, men jeg ser mange med dem, og har set folk der bare sætter autostol øverst og den ældste så sidder nederst. 

Jeg ved som sagt ikke om den er god, men jeg tror det. vi har en søskende vogn, men der er begge sædderne ned og så sætter vi bare autostolen i det  bagerste sæde(ind til hun er stor nok til at sidde selv) og så den store foran. 

Er det hauck vognen eller beemoo du mener? 

Anmeld

6. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er det hauck vognen eller beemoo du mener? 

beemoo. 

Sorry havde ikke set at det var to forskellige navne.

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

beemoo. 

Naa okay det var ikke planen at vi skulle have autostol til, men at baby kunne skulle ligge ned og så storebror have mulighed for at få et hvil også samtidig

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

beemoo. 

Er bare bekymret for de skide lufthjul 

Anmeld

6. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Naa okay det var ikke planen at vi skulle have autostol til, men at baby kunne skulle ligge ned og så storebror have mulighed for at få et hvil også samtidig

Jeg tror også sagtens at storebror kan få et hvil, og så have den lille i den øverste(tror ikke man behøver at bruge autostolen) 

Jeg ved faktisk ikke hvad det er for nogle hjul vi har, sikkert også lufthjul og der har ikke været nogle problemer endnu. og vi bor ikke inde i byen. 

Anmeld

7. juli 2014

Kasand

Anonym skriver:

Kender ikke de vogne du nævner, men har en bemærkning til det med lufthjul ;-)

vi har lufthjul på vores barnevogn og den ene gang den har været punkteret har vi bare lappet den på samme måde som man lapper en cykel :-) Cykelsmeden gør det også gerne for et mindre beløb :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.