Hurtig hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid Og har taget sådan en blærebetændelses test , den viser sån her, hvad betyder det?
Burde jeg tage fat i vagtlægen?

Dk siges at imorges da jeg sku tører mig efter tisse besøg var der gul slim/udflåd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

S.Maria

Hvad er det der bliver testet for i den med det lilla farve?

Anmeld

6. juli 2014

AnnaK89

Den "gule/beige" farve er det positiv for nitrit?

Nej, umiddelbart så ville jeg ikke gå til vagtlægen for en blærebetændelse, med mindre at du har mange plukkeveer som gør ondt.

Jeg ville ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle at du har testet for blærebetændelse hjemme.

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Den "gule/beige" farve er det positiv for nitrit?

Nej, umiddelbart så ville jeg ikke gå til vagtlægen for en blærebetændelse, med mindre at du har mange plukkeveer som gør ondt.

Jeg ville ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle at du har testet for blærebetændelse hjemme.

Har haft en del smerter i lænden i to dage ..

Anmeld

6. juli 2014

AnnaK89

Anonym skriver:

Har haft en del smerter i lænden i to dage ..

Det kan sagtens bare være graviditeten, det har jeg også fra tid til anden. Men jeg tænker mere sådan rigtige plukkeveer.
Hvor langt er du?

Anmeld

6. juli 2014

Christine

Jeg er gravid Og har taget sådan en blærebetændelses test , den viser sån her, hvad betyder det?
Burde jeg tage fat i vagtlægen?

Dk siges at imorges da jeg sku tører mig efter tisse besøg var der gul slim/udflåd

Hvis den viser positiv ville jeg nok ringe til fødegang eller vagtlæge og spørge. Hvis du ringer til vagtlæge kan han udskrive medicin uden at du behøver tage til vagtlæge, hvis du er i nærheden af et døgnåbent apotek. Ellers kan du selvfølgelig lige så godt vente til i morgen og så ringe til egen læge 

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det kan sagtens bare være graviditeten, det har jeg også fra tid til anden. Men jeg tænker mere sådan rigtige plukkeveer.
Hvor langt er du?

Er kun 10 uger henne ..
Må vente og høre hvad egen læge siger imorgen ..

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Hvis den viser positiv ville jeg nok ringe til fødegang eller vagtlæge og spørge. Hvis du ringer til vagtlæge kan han udskrive medicin uden at du behøver tage til vagtlæge, hvis du er i nærheden af et døgnåbent apotek. Ellers kan du selvfølgelig lige så godt vente til i morgen og så ringe til egen læge 

Er kun 10uger henne, så er Ikk koplet på fødegangen endnu ..

Anmeld

6. juli 2014

AnnaK89

Anonym skriver:

Er kun 10 uger henne ..
Må vente og høre hvad egen læge siger imorgen ..

Ja så ville jeg ikke være urolig og så bare kontakte egen læge i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.