fysoterapeut på falster !???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2014

Bertris

Lægen har lavet en henvisning til fysoterapeut, problemet er jeg ikke ved hvem den "bedste" på falster er til gravide med bækkenløsning!? 
Jeg vil jo gerne til den bedste, men det er sku svært at vurdere hvem der er uden nogen personlig erfaring på området

Så håber virkelig en eller anden herinde kan hjælpe!! 
Skal være på falster, helst i Nykøbing F.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Sunsmile

Bertris skriver:

Lægen har lavet en henvisning til fysoterapeut, problemet er jeg ikke ved hvem den "bedste" på falster er til gravide med bækkenløsning!? 
Jeg vil jo gerne til den bedste, men det er sku svært at vurdere hvem der er uden nogen personlig erfaring på området

Så håber virkelig en eller anden herinde kan hjælpe!! 
Skal være på falster, helst i Nykøbing F.

Spørg din læge hvis du er i tvivl. Hvis jeg får en henvisning af min læge plejer han at anbefale et sted.

Anmeld

7. juli 2014

Chellie

Fys kan jeg ikke lige hjælpe med, men jeg ville lige melde ind alligevel, og nævne at der for nogle år siden lå en mirakel-mager af en akupunktør i Maribo, i gå-afstand fra stationen. Hvis han stadig er der, burde han kunne findes via Google, og så kan han varmt anbefales. Jeg håber, du snart får det bedre 

Anmeld

8. juli 2014

Bertris

Fik anbefalet en af en i min mødregruppe fra storesøster på knapt 16 mdr  
desværre er der 6-8 ugers ventetid, men gudskelov har jeg sommerferie sammen med manden så jeg kan slappe godt af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.