2. gangsgravid symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. juli 2014

LilleLene

Hvordan var jeres symptomer anden gang, og kom de senere end første gang

Jeg led af ALLE symptomer første graviditet, jeg fik allerede strækmærker da jeg var 6+4

Men jeg er 7+0 og har INTET der minder om graviditets symptomer, og har været til scanning og se hjertet slå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Masig

LilleLene skriver:

Jeg led af ALLE symptomer første graviditet, jeg fik allerede strækmærker da jeg var 6+4

Men jeg er 7+0 og har INTET der minder om graviditets symptomer, og har været til scanning og se hjertet slå

Jeg er også anden gangs, dog kun 5 uger henne, men mærker heller intet... Sidste gang havde jeg voldsomme brystspændinger, kvalme, øget lugtesans og mens smerter allerede fra uge 4... Denne gang har jeg lidt mens fornemmelser og øget tissetræng men ellers INTET... Men det kan jo nå at komme endnu, når vi ikke er længere henne 

Anmeld

6. juli 2014

LilleLene

Masig skriver:

Jeg er også anden gangs, dog kun 5 uger henne, men mærker heller intet... Sidste gang havde jeg voldsomme brystspændinger, kvalme, øget lugtesans og mens smerter allerede fra uge 4... Denne gang har jeg lidt mens fornemmelser og øget tissetræng men ellers INTET... Men det kan jo nå at komme endnu, når vi ikke er længere henne 

nej præcis

men tænkte bare om det kunne være "normalt" symptomerne kom senere anden gang

Og tillykke

Anmeld

6. juli 2014

Masig

LilleLene skriver:

nej præcis

men tænkte bare om det kunne være "normalt" symptomerne kom senere anden gang

Og tillykke

Selv tillykke 

Det ved jeg ikke, men ingen graviditeter er jo ens, så man kan nok aldrig vide sig sikker om noget som helst 

Men for min skyld må kvalmen og smerterne da gerne blive væk 

Anmeld

6. juli 2014

Mama2012

Tillykke 

Jeg er selv 24 uger henne med nr to og har haft to VIDT forskellige graviditeter!!!
Første gang mærkede jeg slet ikke noget til det før i uge 18 eller 19, heller ikke på vægten eller maven...

Denne gang har jeg ligget med kvalme, opkast, madlede og virkelig dårlig samvittighed overfor min søn og mand i 14+ uger før jeg kom på højkant igen. Til gengæld kunne maven ikke skjules fra uge 10 og vægten siger pt +5kg, hvilket er ca halvdelen af hvad jeg samlet tog på sidste gang 

Synes det er skørt, at det kan være SÅ forskelligt - men første gang var selvf en dreng og nu venter jeg en pige, så måske det spiler ind?

Anmeld

7. juli 2014

Clisolka

LilleLene skriver:

Jeg tror det var omkring 8-9 uger henne mine symptomer begyndte 2. gang  Jeg havde ondt i bryster, menssmerter og lidt kvalme 

1. gang havde jeg symptomer inden jeg testede positiv 

Anmeld

7. juli 2014

M&N

LilleLene skriver:

Min kvalme startede i uge 6 første gang og varede til uge 16. Denne gang startede min kvalme i uge 5 og varede til uge 14 og kastede mere op denne gang end første gang - dog var det mere muligt for mig at spise end første gang.

Jeg har ingen strækmærker fået, men det er nok fordi jeg fik så mange første gang

Anmeld

7. juli 2014

LilleLene

Mama2012 skriver:

Tillykke 

Jeg er selv 24 uger henne med nr to og har haft to VIDT forskellige graviditeter!!!
Første gang mærkede jeg slet ikke noget til det før i uge 18 eller 19, heller ikke på vægten eller maven...

Denne gang har jeg ligget med kvalme, opkast, madlede og virkelig dårlig samvittighed overfor min søn og mand i 14+ uger før jeg kom på højkant igen. Til gengæld kunne maven ikke skjules fra uge 10 og vægten siger pt +5kg, hvilket er ca halvdelen af hvad jeg samlet tog på sidste gang 

Synes det er skørt, at det kan være SÅ forskelligt - men første gang var selvf en dreng og nu venter jeg en pige, så måske det spiler ind?

hold da op en forskel :O

jeg tror ikke det med køn påvirker ens symptomer, men det kan da godt være

Anmeld

7. juli 2014

LilleLene

Clisolka skriver:

Jeg tror det var omkring 8-9 uger henne mine symptomer begyndte 2. gang  Jeg havde ondt i bryster, menssmerter og lidt kvalme 

1. gang havde jeg symptomer inden jeg testede positiv 

neeeeej så kan jeg stadig nå det (ironi kan forekomme)

ej jeg vil bare gerne have en lille smugle kvalme, ellers tager jeg sq nok 30 kg på jeg ÆDER bare

Anmeld

7. juli 2014

LilleLene

MorTilMalucca skriver:

Min kvalme startede i uge 6 første gang og varede til uge 16. Denne gang startede min kvalme i uge 5 og varede til uge 14 og kastede mere op denne gang end første gang - dog var det mere muligt for mig at spise end første gang.

Jeg har ingen strækmærker fået, men det er nok fordi jeg fik så mange første gang

jeg satser godt nok på at jeg heller ikke får nogle den her gang, kæft jeg fik mange i sidste graviditet :O og jeg fik flere selv efter jeg havde født, de gik fra lårene og hele vejen ned på lægmusklerne :O :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.