Jeg skal prøve at gøre en lang historie kort

for 5 måneder siden, vågner jeg som jeg altid gør, går ud på WC og får kigget mig i spejlet og piller ansigt som mange andre nok også gør hihi, og ser pludselig at jeg ser hævet ud på min hals i den ene side

jeg bliver skrækslagen og blæser ind til min mand som sover og beder ham se!! han kan godt se jeg er lidt hævet, men de mænd der er jo lidt blinde til tider

hihi, jeg kontakter lægen, som beder mig komme ind, han mærker og trykker, og ser ja det er dine lymfeknuder der er hævet, har du været syg? nej siger jeg . nåå se tiden an siger han.

det gør jeg, en måned efter er de der stadig

kontakter dem igen!
så gir de mig en masse råd om massage, kiopraktor osv. prøver det hele , intet hjælper.. jeg giver det fred og glemmer lidt om det da hævelsen er en smule faldende. kan stadig ses, mennn den er ik så tydelig

En dag får jeg nok, vågner og jeg føler jeg har en halv ballon siddende på halsen!!!

ringer til lægen, og får en tid, ja nu måtte jeg jo videre mente hun, og jeg kommer til UL på sygehuset

og lægen der, får nogen meget mærkelige udtryk i øjnene, hun er desværre udlændige, så jeg forstår ikke meget der kommer ud af hendes lægesprog

og tænker min læge kan nok
så dagen efter ringer jeg til lægen, og bliver bedt om at komme op med det samme

jeg kommer derop, og hun spørger om jeg ved hvad de tror det er ? nej siger jeg, og hun siger jeg bliver sat på en cancer pakke

HVAD!????
jeg er 26 år gammel og har mulighvis cancer i mine lymfeknuder !!!!
Tog det egentligt ikke sådan som jeg skriver, men tænkte ok, vi må se om det er det, skal så til biopsi i morgen, og nu sidder jeg her, og kan faktisk mærke nervøsiteten er stigende

hvad nu hvis det er det ?
jeg har 2 børn , en kæreste, hus ale, jeg er slet ikke færdig med at få børn

ååå jeg er helt ved siden af mig selv