ihh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2014

Anonym trådstarter

Det er jo næsten ikke til og vente, hvor langt var i henne da i begyndte og købe ting til den lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

A. N. Onymsen

Anonym skriver:

Det er jo næsten ikke til og vente, hvor langt var i henne da i begyndte og købe ting til den lille

Jeg startede den dag jeg fandt ud af min graviditet. 4+ da jeg så havde født havde jeg jo alt, uden rigtig at mærke det på økonomien  

Det var så hyggeligt at bygge rede og så brugte jeg ikke en stor bunke penge på een gang tillykke !

Anmeld

6. juli 2014

elskeratværemor

Uge 14+0 samme dag som kønsscanningen viste en lille dreng, netop også for at sprede det lidt ud så man ikk sku købe alt på en gang næste.

Anmeld

6. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Puha, jeg tror at jeg købte det allerførste stykke tøj da jeg var omkring nf-scanningen. 
Og så er vi ellers gået i gang for alvor efter vellykket MD-scanning

Anmeld

6. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Vi var til kønsscanning, så må indrømme at det var så tidligt som uge 15 vi købte lidt denne gang - undskylder mig med at der var ophørsudsalg i butikken, så var jo nødt til at slå til 

Ellers har vi nok ventet til efter MD-scanning med de to første.

Anmeld

6. juli 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Startede rimelig tidligt med at købe lidt småting, tøj og legetøj. Ellers købte jeg lidt når der ar udsalg eller tilbud. På den måde fik vi en masse ting billigt, samtidig med vi ikke skulle af med en masse penge på en gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.