Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusinde tak for alle jeres dejlige svar, jeg glæder mig ualmindelig meget til at få en lille mave Jeg er ca. i uge 5+1
LA90 skriver: Ja, hvor langt henne var I, da I begyndte at få mave på? Hilsen en spændt gravid
Ja, hvor langt henne var I, da I begyndte at få mave på?
Hilsen en spændt gravid
Jeg testede positiv i lørdags 5+2 og havde altså lidt mave på i forvejen. Men er oppustet. Og er ret sikker på at jeg ikke kan skjule det til de 12 uger som jeg rigtig gerne vil.
er 19+4 idag og passer stadig mit alm tøj. Man kan godt se maven hvis man kender mig. Men ellers kan jeg faktisk stadig skjule det:-)
mulleh skriver: Jeg testede positiv i lørdags 5+2 og havde altså lidt mave på i forvejen. Men er oppustet. Og er ret sikker på at jeg ikke kan skjule det til de 12 uger som jeg rigtig gerne vil.
Ej hvor sjovt, jeg er også 5+4 ca henne Jeg har også lidt mave i forvejen, altså en lille sød delle hehe. Føler mig ikke oppustet, eller tykkere på nogen måde, men glæder mig til at jeg ikke kan skjule det længere Jeg har de sidste to nætter sovet uden voldsomme smerter, og kun haft en lille smule om morgenen og hen af dagen. Synes også at det var på tide, de smerter var ved at tage livet af mig Hehe ..
LA90 skriver: Ej hvor sjovt, jeg er også 5+4 ca henne Jeg har også lidt mave i forvejen, altså en lille sød delle hehe. Føler mig ikke oppustet, eller tykkere på nogen måde, men glæder mig til at jeg ikke kan skjule det længere Jeg har de sidste to nætter sovet uden voldsomme smerter, og kun haft en lille smule om morgenen og hen af dagen. Synes også at det var på tide, de smerter var ved at tage livet af mig Hehe ..
Ej hvor sjovt jeg er 5+5 idag. (Ifølge beregneereb her på siden). Så kan vi følges ad hen af vejen
Jeg er 8+2 og har mave på kan kun skjule den i løs bluse hi vild
Ca. 10uger
Jeg hørte til dem, det kunne ses på 5 min efter LOLKærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128