Hvor lang henne var I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2014

Snevejr84

Altså jeg var oppustet i starten. Men rigtig mave kom først efter uge 15 stykker ca. Livmoderen begynder først at vokse over skambenet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

LA90

Tusinde tak for alle jeres dejlige svar, jeg glæder mig ualmindelig meget til at få en lille mave  Jeg er ca. i uge 5+1 

Anmeld

7. juli 2014

mulleh

LA90 skriver:

Ja, hvor langt henne var I, da I begyndte at få mave på?

Hilsen en spændt gravid

Jeg testede positiv i lørdags 5+2 og havde altså lidt mave på i forvejen. Men er oppustet. Og er ret sikker på at jeg ikke kan skjule det til de 12 uger som jeg rigtig gerne vil. �� 

Anmeld

8. juli 2014

sussis

er 19+4 idag og passer stadig mit alm tøj. Man kan godt se maven hvis man kender mig. Men ellers kan jeg faktisk stadig skjule det:-)

Anmeld

8. juli 2014

LA90

mulleh skriver:

Jeg testede positiv i lørdags 5+2 og havde altså lidt mave på i forvejen. Men er oppustet. Og er ret sikker på at jeg ikke kan skjule det til de 12 uger som jeg rigtig gerne vil. �� 

Ej hvor sjovt, jeg er også 5+4 ca henne  Jeg har også lidt mave i forvejen, altså en lille sød delle  hehe. Føler mig ikke oppustet, eller tykkere på nogen måde, men glæder mig til at jeg ikke kan skjule det længere  Jeg har de sidste to nætter sovet uden voldsomme smerter, og kun haft en lille smule om morgenen og hen af dagen. Synes også at det var på tide, de smerter var ved at tage livet af mig  Hehe ..

Anmeld

8. juli 2014

Sissel

Tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet.. Jeg er 3. gangs gravid og er 15 uger henne, og min livmoder går helt op til navlen.. Noget af en swimmingpool den har derinde

Anmeld

8. juli 2014

mulleh

LA90 skriver:

Ej hvor sjovt, jeg er også 5+4 ca henne  Jeg har også lidt mave i forvejen, altså en lille sød delle  hehe. Føler mig ikke oppustet, eller tykkere på nogen måde, men glæder mig til at jeg ikke kan skjule det længere  Jeg har de sidste to nætter sovet uden voldsomme smerter, og kun haft en lille smule om morgenen og hen af dagen. Synes også at det var på tide, de smerter var ved at tage livet af mig  Hehe ..

Ej hvor sjovt jeg er 5+5 idag. (Ifølge beregneereb her på siden). Så kan vi følges ad hen af vejen  

Anmeld

8. juli 2014

anonym37

LA90 skriver:

Hilsen en spændt gravid

Jeg er 8+2 og har mave på kan kun skjule den i løs bluse hi vild

Anmeld

8. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

LA90 skriver:

Hilsen en spændt gravid

Ca. 10uger

Anmeld

8. juli 2014

SussieThyssen

Jeg hørte til dem, det kunne ses på 5 min efter LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.