Yay :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
12 svar
19 synes godt om
5. juli 2014

Havfruen

Gravid ved første forsøg 

Vi svæver på skyerne herhjemme og kan ikk vente med at fortælle det til hele verden! 

jeg er dog kun cirka 6 uger henne, så jeg 'nøjes' med dele det med jer herinde lidt endnu

Det er så surrealistisk! Så fantastisk, spændende og skræmmende på en gang  

Har en datter på 5 år fra et tidligere forhold, men har altid være alene med hende. Indtil jeg mødte min skønne kæreste for halvandet år siden. Jeg glæder mig så meget til at have ham, og min datter, til at dele graviditeten, fødslen, babytiden, ja det hele med!

Jeg ville egentlig bare sige Hej med jer Her er jeg, jeg er ny, og jeg glæder mig til følge jeres graviditeter og børn, og til at dele mit med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

1Wish

Stort tillykke 

Kan godt forstå du glæder dig til alt det  Det blir da dejligt 

Jeg er også 6 uger henne med nr. 2 og har heller ik fortalt det til nogen som helst endnu - synes det er mega svært at holde på

p.s 

flotte streger 

Anmeld

5. juli 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Stort tillykke med spiren i maven! Kan godt forstå at i svæver!! Super dejligt at I denne gang er to om den store lykke. 

Anmeld

6. juli 2014

anonym37

Havfruen skriver:

Gravid ved første forsøg 

Vi svæver på skyerne herhjemme og kan ikk vente med at fortælle det til hele verden! 

jeg er dog kun cirka 6 uger henne, så jeg 'nøjes' med dele det med jer herinde lidt endnu

Har en datter på 5 år fra et tidligere forhold, men har altid være alene med hende. Indtil jeg mødte min skønne kæreste for halvandet år siden. Jeg glæder mig så meget til at have ham, og min datter, til at dele graviditeten, fødslen, babytiden, ja det hele med!

Jeg ville egentlig bare sige Hej med jer Her er jeg, jeg er ny, og jeg glæder mig til følge jeres graviditeter og børn, og til at dele mit med jer

Kæmpe tillykke til jer begge

Anmeld

6. juli 2014

Havfruen

1Wish skriver:

Stort tillykke 

Kan godt forstå du glæder dig til alt det  Det blir da dejligt 

Jeg er også 6 uger henne med nr. 2 og har heller ik fortalt det til nogen som helst endnu - synes det er mega svært at holde på

p.s 

flotte streger 

Tillykke! Så kan vi følges ad 

Hvor gammel er din første?

Anmeld

6. juli 2014

1Wish

Havfruen skriver:

Tillykke! Så kan vi følges ad 

Hvor gammel er din første?

Ja det kan vi Han blir 1 år næste måned  Baby 2 var ikke planlagt men glæder mig 

Anmeld

6. juli 2014

Nadia&Daniel

Havfruen skriver:

Gravid ved første forsøg 

Tillykke hvad siger terminen??

Anmeld

6. juli 2014

Ayasmor

Havfruen skriver:

Gravid ved første forsøg 

Stort tillykke med den lille spire Og hvor er det fedt, at det lykkedes i første forsøg

Her er jeg også gravid med 2. barn. Min første, datter på 5, var jeg også alene med i sin tid indtil jeg mødte min nuværende kæreste Det er helt anderledes at have en at dele det hele med denne gang

Hilsen Sara

Anmeld

6. juli 2014

Havfruen

1Wish skriver:

Ja det kan vi Han blir 1 år næste måned  Baby 2 var ikke planlagt men glæder mig 

Huhej, så blir der knald på med to små 

Anmeld

6. juli 2014

Havfruen

Nadia&Daniel skriver:

Tillykke hvad siger terminen??

Mange tak

Ud fra min egen beregning har jeg termin den 25. februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.