hækle opskrifter. ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2014

Kay

Aabye skriver:

Jeg har hæklet en "stor" elefant til min 3 årige, og til hans fætter.. De fik dem da de var lige knap 2 år, og de har været et kæmpe hit.. 

Jeg har også hæklet en ugle.. Den er nem at finde.. Opskriften hedder vist Ulrik Ugle eller sådan noget.. 

Der er en masse hæklegrupper på Facebook, måske du kan finde lidt inspiration i dem?

De er også rigtig søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

LilleMie

Kay skriver:

Ja,  nu har jeg hæklet huer,  flere forskellige mønstre,  og en kurv,  og er igang med et baby tæppe og så tænker jeg at næste projekt skal være noget legetøj/bamse værk... Har i nogle gode opskrifter i vil dele? 

Åh der er så mange ting jeg gerne vil hækle, så du får lige nogle links til lidt af mine kommende projekter /p>

Og ellers kan jeg anbefale at kigge på Pinterest, der er alt mellem himmel og jord!!

God hæklelyst 

Anmeld

8. juli 2014

Kay

LilleMie skriver:

Åh der er så mange ting jeg gerne vil hækle, så du får lige nogle links til lidt af mine kommende projekter /p>

Og ellers kan jeg anbefale at kigge på Pinterest, der er alt mellem himmel og jord!!

God hæklelyst 

nej en masse fine ting  

er lidt på jagt efter en flodhest   

Anmeld

8. juli 2014

LilleMie

Kay skriver:

nej en masse fine ting  

er lidt på jagt efter en flodhest   

Åh ja, de er også så søde. Håber du finder den helt rigtige model og en opskrift der passer 

Anmeld

8. juli 2014

Kay

LilleMie skriver:

Åh ja, de er også så søde. Håber du finder den helt rigtige model og en opskrift der passer 

ja lige nu baby tæppe og af resterne en sprutte... og så måske en rangle... 

og så og så og så... 

Anmeld

8. juli 2014

LilleMie

Kay skriver:

ja lige nu baby tæppe og af resterne en sprutte... og så måske en rangle... 

og så og så og så... 

Jeg kender det alt for godt. Jeg har selv en mega lang liste over ting jeg gerne vil lave, men jeg har lavet den regel, at jeg kun må have ét projekt i gang hele tiden  Og for tiden må jeg også kun lave små projekter, der hurtigt kan afsluttes, fordi jeg skriver speciale og mit hækleri må ikke tage for meget fokus/overskud fra dette 

Anmeld

8. juli 2014

Kay

LilleMie skriver:

Jeg kender det alt for godt. Jeg har selv en mega lang liste over ting jeg gerne vil lave, men jeg har lavet den regel, at jeg kun må have ét projekt i gang hele tiden  Og for tiden må jeg også kun lave små projekter, der hurtigt kan afsluttes, fordi jeg skriver speciale og mit hækleri må ikke tage for meget fokus/overskud fra dette 

Ja jeg skal også kun havde et igang af gangen... det gode ved tæppet er at det er i firkanter, så hver firkant er sit eget lille projekt

Anmeld

21. august 2014

lille-trold

Hej,

Inde på www.topping.dk er der rigtig mange opskrifter poå hæklede dyr til fri benyttelse

Anmeld

21. august 2014

Kay

lille-trold skriver:

Hej,

Inde på www.topping.dk er der rigtig mange opskrifter poå hæklede dyr til fri benyttelse

Tak lige pt er jeg igang med at hækle en masse firkanter sammen til et baby tæppe :p håber jeg bliver færdig inden hun vælger at komme ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.