Hejsa..
jeg er alene mor til min dejligste lille pige Astrid..
hendes far valgte os fra da jeg fortalte jeg var blevet gravid, så dertil gav han mig valget om jeg ville have ham eller Astrid. jeg valgte Astrid efter at have siddet inde på abort-afdelingen..
Astrid's far og jeg kom på en måde sammen, men set i bakspejlet så var jeg vidst bar et tilflugtssted for ham, og en han var sikker på der blev hos ham uanset hva han gjorde. -for han var samm med mindst 3 i den tid jeg boede hos ham.
Da Astrid var kommet til verdenen var han en a de første der ønskede min far tillykke med den nye titel. min far stod i dyb chok, og jeg ligeledes da han kom hjem og fortalte mig det - for det havde jeg sq alligevel ikk regnet med han ville gøre. Og ligefrem med sin nye kæreste i hånden imens.
Nu er han så begyndt at skrive til mig, men nu kalder han mig også søde (det har han aldrig kaldt mig før)
problemet er bar at når han skriver er det som om Astrid ikk findes. men altså så midt i det hele har jeg fundet ud a han ikk har kæreste på mere.
jeg er vildt forvirret, for er han gået fra hende for at få mig igen, måske pga dårlig samvittighed over for Astrid , eller søger han bare sex-hva jeg tror men håber desværre på det første..
er der ikk nogen der kan hjælpe?- nogen der måske har prøvet det samm??
Knus en ret forvirret enlig mor- til jordens dejligste pige
Anmeld