Feber ramt datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
2 synes godt om
4. juli 2014

Mor1986

Vores datter på 2 år har siden i går haft feber. 

Da jeg henter hende i dagplejen hedder den 39,4, i morges 39 og da jeg putter nu her 40. Hun har dagen igennem været livlig, ville se tv og spille på iPad. Hun har kun spist lidt chokolade, og ellers drukket en masse vand og lidt mælk.

inden hun blev puttet fik hun lidt børne panodil

hvornår er det man skal ringe til vagtlægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Frk.S

Altså så længe hun er livlig og gerne vil drikke så vil jeg mene at du kan se tiden an - med mindre du har mistanke om at hun fx har ondt i ørene, så hun kan have MØB eller at hun lyder som om hun har lungebetændelse.

Og ellers skal du selvfølgelig kontakte lægen, hvis feberen fortsætter i mange dage. 

Anmeld

4. juli 2014

anynom

Mor1986 skriver:

Vores datter på 2 år har siden i går haft feber. 

Da jeg henter hende i dagplejen hedder den 39,4, i morges 39 og da jeg putter nu her 40. Hun har dagen igennem været livlig, ville se tv og spille på iPad. Hun har kun spist lidt chokolade, og ellers drukket en masse vand og lidt mælk.

inden hun blev puttet fik hun lidt børne panodil

hvornår er det man skal ringe til vagtlægen?

Hvis hun bliver ukontaktbar. 

Sørg for at hun er afklædt så hun kan komme af med varmen og at hun får så meget væske som muligt. 

God bedring til hende 

Anmeld

4. juli 2014

Mor1986

Frk.S skriver:

Altså så længe hun er livlig og gerne vil drikke så vil jeg mene at du kan se tiden an - med mindre du har mistanke om at hun fx har ondt i ørene, så hun kan have MØB eller at hun lyder som om hun har lungebetændelse.

Og ellers skal du selvfølgelig kontakte lægen, hvis feberen fortsætter i mange dage. 

Altså hun klager ikke over ondt ved ørerne og der er heller ikke noget når hun ligger ned. Lunge betændelse tror jeg måske heller ikke. Altså hun har astmatisk bronkitis. Hun hoster lidt og man kan høre hun har lidt slim i halsen. 

Min mistanke går lidt på 3 dages feber nu den er så høj og det er den normalt ikke når hun har feber

Anmeld

4. juli 2014

Mor1986

JulieWH skriver:

Hvis hun bliver ukontaktbar. 

Sørg for at hun er afklædt så hun kan komme af med varmen og at hun får så meget væske som muligt. 

God bedring til hende 

Hun har bare en undertrøje på og ble. Og så har hun fået et dyne betræk over og vinduet er åben. Og hun har både vand og mælk med i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.