Flash dit barns ikea legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
10 svar
9 synes godt om
4. juli 2014

Happiness

Hej 

Vi har et legekøkken af plastik i blå og grøn, som jeg ikke synes pynter min stue særlig flot 

Derfor havde jeg i tankerne at købe et i IKEA til min søn. Dog er der ikke meget arbejdsplads på det, så ville lave en form for udbyggelse af køkkenet, samt måske shine det lidt op

Så FLASH jeres version af IKEAS legekøkken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Bak

Happiness skriver:

Hej 

Vi har et legekøkken af plastik i blå og grøn, som jeg ikke synes pynter min stue særlig flot 

Derfor havde jeg i tankerne at købe et i IKEA til min søn. Dog er der ikke meget arbejdsplads på det, så ville lave en form for udbyggelse af køkkenet, samt måske shine det lidt op

Det lyder kreativt Jeg har bare standard-udgaven uden at have gjort noget ekstra

Anmeld

4. juli 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Bak skriver:

Det lyder kreativt Jeg har bare standard-udgaven uden at have gjort noget ekstra

Det samme har vi. Det har fungerede fuldstændig efter hensigten og børnene har elsket, at lege med det. Overvejer dog, at sælge det, de stort set ikke leget med det mere. De er 5 år og 6 1/2 år

Anmeld

4. juli 2014

Happiness

MoarHvidovre skriver:

Det samme har vi. Det har fungerede fuldstændig efter hensigten og børnene har elsket, at lege med det. Overvejer dog, at sælge det, de stort set ikke leget med det mere. De er 5 år og 6 1/2 år

her bliver alt brugt som køkken. Han sætter selv borde hen, så han har mere "arbejdsplads" Så derfor tænkte jeg, at jeg ville udbygge lidt

Anmeld

4. juli 2014

Happiness

Bak skriver:

Det er også fint nok som standart. Har bare en søn der slæber borde hen for at få mere "arbejdsplads"  

Anmeld

4. juli 2014

mor88

Happiness skriver:

Hej 

Prøv og google "Ikea hackers duktig" der er riiiigtig mange fine køkkener

Anmeld

4. juli 2014

cwl

Happiness skriver:

Hej 

Tager billede af vores når jeg kommer hjem. Vi har kun brugt underdelen også suppleret med en almindelig hylde over, en stang til at hænge grydeskeer osv på. Billede kommer senere.

Anmeld

4. juli 2014

cwl

Happiness skriver:

Hej 

Så kom billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2014

Happiness

cwl skriver:

Så kom billedet

Fedt! De lyserøde bøtter, er det også ikea? 

Anmeld

5. juli 2014

Happiness

mor88 skriver:

Prøv og google "Ikea hackers duktig" der er riiiigtig mange fine køkkener

TAK! Det var lige sådan noget jeg var på udkik efter. Hold da op, folk er dælme kreative!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.