Føler mig allerede stor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er andengangs gravid og hold nu op hvor føler jeg mig tyk!! Kan mærke at mit tøj det strammer over det hele og ikke kun på maven!! Har allerede taget en del på  Jeg kan slet ikke finde noget tøj i mit klædeskab som sidder godt på mig og jer er kun 9+6. Hvad skal det ikke ende med!! Er der andre andengangs gravide der har det ligesom mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg er andengangs gravid og hold nu op hvor føler jeg mig tyk!! Kan mærke at mit tøj det strammer over det hele og ikke kun på maven!! Har allerede taget en del på  Jeg kan slet ikke finde noget tøj i mit klædeskab som sidder godt på mig og jer er kun 9+6. Hvad skal det ikke ende med!! Er der andre andengangs gravide der har det ligesom mig??

ÅHHHHH ja!

Jeg er nu i 12 uge og jeg har været i ventebukser siden 7+..... 

Anmeld

4. juli 2014

Bak

Åh shit!! håber ikke jeg får det lige sådan! Jeg er kun lige 4+, og vil gerne kunne skjule det til 12+! Hvis jeg skal hoppe i ventetøj allerede om nogle uger, så bliver det nok svært at holde det skjult
Synes allerede jeg er oppustet eftermiddag/aften, men det fortager sig forhåbentligt igen efter et par uger.
Jeg er også andengangs..

Anmeld

4. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hihi jeg var i ventebukserne allerede i uge 8 

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

ÅHHHHH ja!

Jeg er nu i 12 uge og jeg har været i ventebukser siden 7+..... 

Det er også lige før at jeg skal hoppe i ventebukser allerede nu.....

Anmeld

6. juli 2014

fru holm

Anonym skriver:

Jeg er 1. Gangs gravid.. men tøjet strammer

Anmeld

6. juli 2014

Masig

Ork ja, jeg er 5+ og er i ventebukser eller løs buksedragt det meste af tiden... Formentlig oppustethed, der forhåbentlig forsvinder igen inden længe, for jeg føler mig godt nok stor og tyk og ulækker!!!  (godt det er sidste gang )

Anmeld

6. juli 2014

Mama2012

Hæhæ!!!

Ja, jeg er 24 uger med nr to nu og har hele vejen igennem været MEGET større end sidste gang. Havde ingen mulighed for at skjule det til efter uge 12 og har på nuværende tidspunkt taget halvdelen på af, hvad jeg samlet tog på sidste gang... Suk... De små ventebukser jeg har gemt fra sidst kan jeg heller ikke være i længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.