Skal på job. Men er DETTE skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg skal på arbejde om ikke så længe. Men har lige opdaget denne (se billede) . Er i tvivl om hvad det er? Bare en knop ? skoldkopper? Eller noget helt andet? Der er kun denne ene.. 

Håber i kan hjælpe!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
sommerc skriver:

Jeg skal på arbejde om ikke så længe. Men har lige opdaget denne (se billede) . Er i tvivl om hvad det er? Bare en knop ? skoldkopper? Eller noget helt andet? Der er kun denne ene.. 

Håber i kan hjælpe!!

Den sidder lige ved ballen

Anmeld

4. juli 2014

GUSO

sommerc skriver:

Håber i kan hjælpe!!

Hvis den sidder alene vil jeg sige nej, det kan selvfølgelig være men syntes mere det ligner en lille bums agtigt

Anmeld

4. juli 2014

Rockertand

sommerc skriver:

Håber i kan hjælpe!!

Tag på job og se an, der er ikke så meget at gøre, selvom det skulle være skoldkopper (det ligner ikke dem, mine unger havde).

Anmeld

4. juli 2014

tinemus79

Jeg ville tage afsted hvis det er skoldkopper så skal der nok komme flere. 

Min store dreng gik dog i 8 dage med kun en ved pungen og så pludselig kom der enormt mange i løbet af 1 time. 

Anmeld

4. juli 2014

mortilfreja

sommerc skriver:

Håber i kan hjælpe!!

Umiddelbart synes jeg ikke det ligner skoldkopper.

Jeg vil så lige sige at min datter kun havde en eneste skoldkop da hun fik det og det blev ved den ene!

Tilgengæld fik hun et voldsomt angreb af helvedesild da hun var 2 år gammel. Helvedesild er søsteren til skoldkopper og man kan kun få det hvis man har haft skoldkopper.

Tag du roligt på job og se tiden an 

Anmeld

4. juli 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

det  ligner ikke skoldkopper. De er røde knoppe agtige og der er flere end en, oftest.

God week end.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.