YAY.. fik lov til at nupse billeder af Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2014

Kamulla

MyLove E skriver:

Helt fantastiske billeder Han ligner en dreng med masse krudt, fis og ballade i

Ja og smuk er han også

Mange tak.. Det er han bestemt også.. Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Dot D

Klart svigersøn potentiale..... 

Jeg fik også lokket Sophie ud i en mark tidligere på året, jeg synes, de rapsmarker er så flotte....

Solen og farven kombineret gav desværre sammen knebnende øjne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2014

asff

Kamulla skriver:

Tusind tak.. Er dog ikke vild med hvordan frisøren har klippet ham... For kort o toppen

jeg synes han ser helt vidunderlig ud

Anmeld

4. juli 2014

Kamulla

Dot D skriver:

Klart svigersøn potentiale..... 

Jeg fik også lokket Sophie ud i en mark tidligere på året, jeg synes, de rapsmarker er så flotte....

Solen og farven kombineret gav desværre sammen knebnende øjne

Hvor er hun smuk... Ja vil også have været ude der, men min stress toppede og barnet vil ikke på pågældende tidspunkt.. Heheh.. Ved sådanne billeder hvor man ikke kan få et sted ril dem hvor der er skygge, er det bedst at gøre meget tidlig morgen ved solopgang eller solnedgang... Der får du nogle helt fantisk amukke billeder.. Bare til note

Anmeld

4. juli 2014

Kamulla

asff skriver:

Tusind tak

Anmeld

4. juli 2014

Dot D

Kamulla skriver:

Hvor er hun smuk... Ja vil også have været ude der, men min stress toppede og barnet vil ikke på pågældende tidspunkt.. Heheh.. Ved sådanne billeder hvor man ikke kan få et sted ril dem hvor der er skygge, er det bedst at gøre meget tidlig morgen ved solopgang eller solnedgang... Der får du nogle helt fantisk amukke billeder.. Bare til note

Tak for tip, det var tiltænkt at skulle være gjort i mindre skarpt lys... Men så kom det stressede eksamensliv lige i vejen, og jeg "glemte" at få det gjort, hi hi. 

Men vil da prøve det næste år, så kunne jeg måske være heldig at Sophus også ville med på billederne, han havde for travlt med at læse Anders And denne gang

Mange tak, jeg kan jo kun sige det samme om Noah -smuk smuk dreng - men som jeg har skrevet før, han har det jo ikke fra fremmede

Anmeld

4. juli 2014

Kamulla

asff skriver:

Tak. . Det gør han også

Anmeld

4. juli 2014

Kamulla

Dot D skriver:

Tak for tip, det var tiltænkt at skulle være gjort i mindre skarpt lys... Men så kom det stressede eksamensliv lige i vejen, og jeg "glemte" at få det gjort, hi hi. 

Men vil da prøve det næste år, så kunne jeg måske være heldig at Sophus også ville med på billederne, han havde for travlt med at læse Anders And denne gang

Mange tak, jeg kan jo kun sige det samme om Noah -smuk smuk dreng - men som jeg har skrevet før, han har det jo ikke fra fremmede

Det kaldes den gyldne time.. håber selv snart at tage billeder der :-) det var også mere mht at hun kniber øjene sammen :-) for syntes lyset og motivet er skønt.. det fejler ikke noget :-) og taak

Anmeld

9. august 2014

FrkZier

Kamulla skriver:

det er ellers LÆNGE siden.. ikke siden.. hmm... efterårsferien jeg sidst fik lov til det.. var det ikke halloween deromkring???

nå... men nu da Pernilleoglouis har flashet 3 af de mange billeder jeg fik fornøjelsen af at tage idag, vil jeg da også liiige vise lidt af dem jeg fik af Noah på turen hjem.. der cyklede vi nemlig forbi en mark

Men Noah havde altså hverken fået sat hår eller var dressed to impress haha.. men skøn er han jo any way

nøøøøøøøøj hvor er han blevet stor! og helt vanvittigt smuk, det er da helt vildt

Anmeld

9. august 2014

Leonora

Sikke en skøn dreng du har

Jeg har taget korn billeder af mine tøser de sidste 3 år.
Her er de nyeste / elsker bare det lys som kornet giver
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.