Hvor tidligt havde I sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2009

landskronagade

Hvor tidligt kunne I have sex efter vaginal fødsel. Jeg spørger fordi jeg blev klippet og syet og hver gang vi prøver så sprækker jeg lidt det sted jeg er blevet syet sammen, her 6 uger efter fødslen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Sweet1978

landskronagade skriver:

Hvor tidligt kunne I have sex efter vaginal fødsel. Jeg spørger fordi jeg blev klippet og syet og hver gang vi prøver så sprækker jeg lidt det sted jeg er blevet syet sammen, her 6 uger efter fødslen...

Hmm. ville svare men kan se mit svar ikke er nyttigt for jeg blev ikke syet, så vi kunne faktisk med det sammen jeg stoppede med at bløde. Håber andre har noget erfaring på dit område.

Anmeld

15. august 2009

Amelia<3

Hej. Mig og min mand havde sex efter 5 uger, jeg er blevet suget indvendig og udvendig. Jeg syntes at det i starten gjorde rigtig ondt, men det går væk med tiden:-) ved du om dine sting er faldet ud?.

Anmeld

15. august 2009

JustAnotherName

Første gang blev jeg syet.
Der gik der vist (højst) 5 ugers tid før vi var sammen igen.

Denne gang (for 12 uger siden) blev jeg ikke syet - men alligevel gik der hele 11 uger før vi kom igang .....og det er endnu kun blevet til den ene gang ...meeen det er jo også kun en uge siden, at vi kom ud af starthullerne igen... 

Jeg synes det er lige meget om man er sen eller hurtig til at komme igang igen, hvis bare man er enige, og det føles rigtigt nok - for begge parter.
Bare man ikke MISTER lysten og dermed hinanden i det lange løb.
Det har vi bestemt ikke gjort herhjemme, selvom det har stået lidt sløvt til med sex´en.... indtil NU!! 

Anmeld

15. august 2009

ChatH

Giver alle helt ret!
Vi var alt for længe om at komme igang efter tvillingerne, jeg var mega bange for at blive gravid, så der gik meget lang tid, hvilket jeg fortryder den dag idag, heldigvis genfandt vi gnisten

Anmeld

15. august 2009

lonemus

Begge gange har jeg haft sex 5 uger efter fødslen, og jeg blev endda syet begge gange. Men der var ingen problemer

Anmeld

15. august 2009

A.

11 dage efter fødslen

Anmeld

15. august 2009

Tina2

1. gang: 4 uger
2. gang: 6 uger

Anmeld

17. august 2009

CamiRon

Jeg blev syet udvendigt og vi havde sex efter ca. 4 uger. Det strammede lidt men gjorde ikke ondt. Jeg syntes du skal vende dit problem med din læge. Hvis såret bliver ved med at springe op kan det med tiden få svært ved at gro rigtigt sammen igen... Jeg ville blive kigget på. Håber du finder ud af det, så i kan hygge jer.

Anmeld

17. august 2009

Diana...

Jeg blev syet og der gik 8 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.