Min datter, der bliver 4 måneder i morgen, vil ikke tage flaske. Hvad skal vi gøre? Hun er udelukkende blevet ammet indtil nu.
I går skulle jeg ud at spise, og derfor skulle min kæreste passe Ida for første gang, hvor han skulle give hende en flaske med min mælk. Hun blev ved med at spytte flasken ud, og efter også at have prøvet med MME, måtte han opgive og ringe mig hjem. Hun var fuldstændig lykkelig

Jeg prøvede så igen i dag, og igen ville hun ikke tage imod. Det virker som om, hun ikke rigtig kan finde ud af det. Skal hun mon først finde ud af, hvad det går ud på? Jeg prøvede med MME, men hun spyttede det ud igen og vendte hovedet ind mod mit bryst i stedet. Efter at have forsøgt lidt, blev hun mere og mere ulykkelig, og jeg endte med at amme hende. Efter lidt tid prøvede jeg flasken igen uden succes..
-kan det have betydning, et hun bruger anatomiske sutter, og at sutten på flasken er rund (avent)?
Jeg kan mærke at jeg stresser lidt over det, for min mor skal passe hende på lørdag mens jeg er i cirkus summarum med vores store datter, og der er der ikke lige mulighed for at tage hurtigt hjem..
Anmeld