Emmaljunga barnevogn med ny stel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.192 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har forelsket mig i Emmaljungas barnevogn, men de har lavet nye stel til. Jer der har emmaljunga med de nye stel, ikke det med drejehjul, men de to alm. hvilket bil har i? måske et rart mennesker der ville vise et billede af den klappet sammen hvor både stel og kasse er klappet sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har forelsket mig i Emmaljungas barnevogn, men de har lavet nye stel til. Jer der har emmaljunga med de nye stel, ikke det med drejehjul, men de to alm. hvilket bil har i? måske et rart mennesker der ville vise et billede af den klappet sammen hvor både stel og kasse er klappet sammen

Jeg har haft min venindes i mit bagagerum i min Ford Fiesta det så sådan ud

Det er en emmaljunga Big Star suprême
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2014

An&Jo

An&Jo skriver:

Det er forresten cryptonite stellet hun har

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Tak

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Det er forresten cryptonite stellet hun har

Begge stel hedder det, men har lige kigget på emmaljungas hjemmeside og størrelses forskellen er ikke ret stor

Anmeld

3. juli 2014

An&Jo

Anonym skriver:

Begge stel hedder det, men har lige kigget på emmaljungas hjemmeside og størrelses forskellen er ikke ret stor

Ja det er rigtigt.. Men det er det der hedder cryptonite suprême med lidt flere indstillinger..

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ja det er rigtigt.. Men det er det der hedder cryptonite suprême med lidt flere indstillinger..

Okay

Anmeld

6. juli 2014

Dianabk

Anonym skriver:

Vi har subprime stel og jeg er rigtig glad for min ??
Vi har en Audi A3 sport back og der kan den sagtens være hvis man lige taget hjulene af

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Dianabk skriver:

Vi har subprime stel og jeg er rigtig glad for min ??
Vi har en Audi A3 sport back og der kan den sagtens være hvis man lige taget hjulene af

Okay

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Hvad er forskellen på de to stel udover det ene vejer mindre også det lidt forskel på størrelsen? Kan man få begge stel uden luft hjul?
Vil helst have en barnevogn uden lufthjul.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.