Gode råd til appetitspring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. juli 2014

Papillon

Hvordan i alverden kommer man igennem sådan et appetitspring?

Hun sidder jo som klistret fast på mig, lige indtil der ikke kommer mere/nok ud, så bliver hun urolig og pylret. Sutten og far kan holde hende hen højst 10 minutter, og er jeg rigtig heldig sover hun en halv til en hel time af gangen. Det er da lige til at blive vanvittig af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Bak

Papillon skriver:

Hun sidder jo som klistret fast på mig, lige indtil der ikke kommer mere/nok ud, så bliver hun urolig og pylret. Sutten og far kan holde hende hen højst 10 minutter, og er jeg rigtig heldig sover hun en halv til en hel time af gangen. Det er da lige til at blive vanvittig af 

Am am og am Det eneste råd. Det stimulerer din mælkeproduktion. Og så må du håbe, den snart kan følge med.
Prøv at gå en tur med barnevognen, måske din datter kan sove lidt længere på sådan en tur. HVor gammel er hun?

Anmeld

3. juli 2014

modesty

Papillon skriver:

Ja, det er det. 

Der er ikke andet for end bare frem med babserne. Man føler at man ikke har nok, og det har man heller ikke altid, men det kommer. Det er en naturlig proces, selvom den er hård at komme igennem. 

Anmeld

3. juli 2014

Papillon

Bak skriver:

Am am og am Det eneste råd. Det stimulerer din mælkeproduktion. Og så må du håbe, den snart kan følge med.
Prøv at gå en tur med barnevognen, måske din datter kan sove lidt længere på sådan en tur. HVor gammel er hun?

Jeg gør mit bedste Jeg håber virkelig snart det går over.

Hun bliver kun to uger i morgen, så hun er vist lidt tidligt på den

Anmeld

3. juli 2014

Papillon

modesty skriver:

Ja, det er det. 

Der er ikke andet for end bare frem med babserne. Man føler at man ikke har nok, og det har man heller ikke altid, men det kommer. Det er en naturlig proces, selvom den er hård at komme igennem. 

Jeg gør mit bedste Håber det snart er overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.